lodowka ze strefa 0

1. Data: 2001-05-19 12:32:53

Temat: lodowka ze strefa 0
Od: "malgorzata maszkiewicz" <g...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktos ma i uzywa?
gosia

1. Data: 2001-05-20 17:51:09

Temat: Re: lodowka ze strefa 0
Od: "małgorzata maszkiewicz" <g...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chodzi Ci o komore 0 stopni? Moj kolega ma takiego Whirpool'a pod zabudowe
> jest bardzo zadowolony. O co konkretnie chodzi? Moge go zapytac.
czy to naprawde dziala...
bo trzeba sporo doplacic..
g.

1. Data: 2001-05-21 07:48:45

Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "malgorzata maszkiewicz" <g...@b...gnet.pl> napisał w
wiadomości news:3b06670f@news.astercity.net...
> czy ktos ma i uzywa?
> gosia

co to jest, ta strefa 0, brzmi tajemniczo...

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-05-21 08:55:00

Od: "Brzozes" <J...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

--

Użytkownik "malgorzata maszkiewicz" <g...@b...gnet.pl> napisał w
wiadomości news:3b06670f@news.astercity.net...
> czy ktos ma i uzywa?

Hej!
Chodzi Ci o komore 0 stopni? Moj kolega ma takiego Whirpool'a pod zabudowe i
jest bardzo zadowolony. O co konkretnie chodzi? Moge go zapytac.
Pozdrawiam,
Aska

1. Data: 2001-05-21 12:02:59

Od: "wilu007" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>co to jest, ta strefa 0, brzmi tajemniczo...
>
>pozdrawiam
>Basia

Tajemnicza strefa 0, to taki dziwny punkt w lodowce gdzie nie powinno sie
nic (nic - czyli zero) klasc poniewaz moze sie szybko zepsuc.
A powaznie: niektore lodowki posiadaja tzw komore zerowa. O ile w
zamrazalniku temperatura jest ponizej zera, w chlodziarce w granicach +4-5
to w komorze 0 zgodnie z nazwa temp. jest w poblizu zera. Przeznaczona jest
glownie do przechowywania wedlin - dzieki nizszej temperaturze mozna je
dluzej przechowywac oraz sa mniej wysuszone.

WojtekW<w...@p...onet.pl>

1. Data: 2001-05-21 19:15:27

Od: "ermi" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "małgorzata maszkiewicz" <g...@b...gnet.pl> napisał w
wiadomości news:3b0954b1@news.astercity.net...

> czy to naprawde dziala...
> bo trzeba sporo doplacic..
> g.

Sporo?
150 zł to nie tak duzo ;o)
Fakt, ze trzeba troszke poszukac...
Pozdrawiam.
-ermi- \\\\\ /////
8( = o )8
-------ooo-- (_) -ooo-------
e...@o...pl

1. Data: 2001-05-22 07:03:03

Od: "Brzozes" <J...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

--

Użytkownik "małgorzata maszkiewicz" <g...@b...gnet.pl> napisał w
wiadomości news:3b0954b1@news.astercity.net...
> czy to naprawde dziala...
> bo trzeba sporo doplacic..

Hej!
Kolega w komorze trzyma maslo, ser, wedliny i bardzo to sobie chwali. Mowi,
ze warto miac taka komore.
A o jakiej lodowce myslisz? Taka komora jest opcjonalna?
Prosze odpisz, bo w najblizszym czasie tez musze kupic lodowke i sama nie
wiem, co wybrac i na co zwrocic uwage...Moze masz spisane jakies konkretne
typy + ceny?
Pozdrawiam,
Aska

1. Data: 2001-05-22 09:55:16

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć, jestem tu po raz pierwszy i na wejściu chcę się trochę pomądrzyć. Mam
od 4 lat Bosh'a pod zabudowę z trzema szufladami "zerowymi". Dla mnie
rewelacja, opłacało się dopłacić. Surowe mięso można trzymać nawet do
tygodnia, (drób trochę krócej- ok. 4 dni); serki, jogurty, a właściwie to
wszystko znacznie dłużej zachowuje świeżość; jedna szuflada służy do
przechowywania warzyw i owoców i posiada taki specjalny ekran, który nie
przepuszcza pary wodnej w związku z czym warzywa nie więdną i np. sałata po
dwóch tygodniach jest dalej jędrna. Ja często kupuję za dużo a moja rodzina
jest małożerna i gdyby nie strefa zero połowę chyba wywalałabym do śmieci.

Pozdrowienia, Agata Solon

Użytkownik malgorzata maszkiewicz <g...@b...gnet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:3...@n...astercity.net...

1. Data: 2001-05-22 14:41:03

Od: "ermi" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Brzozes" <J...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wiem, co wybrac i na co zwrocic uwage...Moze masz spisane jakies konkretne

Mysle, ze jezeli wsiadziesz na Whirpool'a ART 481 to nie bedziesz zalowac.
Ceny? Temat rzeka. W katalogu jakies 2.900. W sklepach 2.900-3.200.
Jesli lubisz robic tego typu zakupy (to moja specjalnosc) to kupisz ja za
2.200 - transport gratis 'o)
-ermi-
\\\\\ /////
8( = o )8
-------ooo-- (_) -ooo-------
e...@o...pl

1. Data: 2001-05-23 09:19:11

Od: "Brzozes" <J...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

--

Użytkownik "ermi" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> Mysle, ze jezeli wsiadziesz na Whirpool'a ART 481 to nie bedziesz zalowac.
Wlasnie, mam tylko obiekcje co do tych plastikow na drzwiach... Polar zrobil
na nas duzo lepsze wrazenie. Ale obejrze lodowki jeszcze raz w Euro AGD.
Pewnie przez rok cos sie zmienilo;)

> Ceny? Temat rzeka. W katalogu jakies 2.900. W sklepach 2.900-3.200.
> Jesli lubisz robic tego typu zakupy (to moja specjalnosc) to kupisz ja za
> 2.200 - transport gratis 'o)

Podzwonie po hurtowniach jak juz wybiore model.

Dziekuje!

Pozdrawiam,
Aska

ryz na sypko?