bazant

1. Data: 2001-05-19 08:32:30

Temat: bazant
Od: "virualna" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy zna ktos jakis przepis na bazanta ?
prosze o pomoc

1. Data: 2001-05-19 16:20:25

Temat: Re: bazant
Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy zna ktos jakis przepis na bazanta ?
> prosze o pomoc

Ja bazanta robie tak: bazanta w calosci wstawiam do nagrzanego piekarnika,
przyprawiam i przykrywam plastrem sloniny, bo zwierzak chudziutki i w tym
piekarniku bez sloniny kompletnie sie wysuszy. A tak to bedzie sie piekl w
topiacym sie tluszczu. Nie pamietam ile pieke, trzeba sprawdzac co jakis czas.
Albo mozna w garnku udusic jak kurczaka. Nic skomplikowanego. Podaje z piure
ziemniaczanym, do ktorego dodaje seler, albo nac selera, albo nac pietruszki,
swietnie pasuje takie piure do jakiejkolwiek dziczyzny. Jak mi sie chce to
przygotowuje tez gruszki w czerwonym winie albo mus jablkowy, tez pieknie
pasuja do bazanta. Pozdrawiam, zycze smacznego i zapraszam na smaczne strony:
http://cuisine.republika.pl

1. Data: 2001-05-19 18:15:27

Od: "Andrzej Zakrzewski" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

virualna napisał(a) w wiadomości: <9e5b20$dmv$1@galaxy.uci.agh.edu.pl>...
>czy zna ktos jakis przepis na bazanta ?
>prosze o pomoc

starego najlepiej podarować teściowej. wiek rozpoznaje się po długości
ostróg na nogach.
młody najlepszy jest pieczony - obowiązkowo trzeba obłożyć go słoninką ,
inaczej mięso będzie suche.
pozdrawiam AZ

--
Serwer dedykowany w godzinę, http://www.wdc.pl

1. Data: 2001-05-19 21:38:21

Od: "virualna" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

bardzo dziekuje za pomoc :)))))
<1...@n...onet.pl>...

1. Data: 2001-05-19 21:38:59

Od: "virualna" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nio nio
ale wiesz ja tesciowej jeszcze nie mam a ten bazant jest mlody hehe
:)))))))))) :P
<9e6edh$cor$1@aquarius.webcorp.com.pl>...

1. Data: 2001-05-20 11:22:18

Od: "virualna" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam jeszcze jedno pytanko
czym przyprawiasz tego bazanta ?
z gory dziekuje za pomoc

1. Data: 2001-05-20 11:39:51

Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po prostu sola i pieprzem, ewentualnie jakas jarzynka specjalna do kurczaka.
przypomnialo mi sie, ze wkladam tez do srodka troche serka homo, przyprawionego
i wymieszanego z pietruszka, bulka tarta.
Aga

1. Data: 2001-05-22 12:55:20

Od: maltanb <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ze starego bazanta jest najlepszy na swiecie rosol... nic mu niedorownuje...

Gotowanie na parze
ślimaki cd.
ślimaki
Burrito