lodówki NO FROST

1. Data: 2005-07-09 19:28:04

Temat: lodówki NO FROST
Od: "Aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytańko, czy te lodówki chodzą głosniej niż inne? Zakupiłam własnie
takową i jestem trochę podłamana jej głośnością. Przez większośc dnia
pracuje spreżarka i chodzi głośno. Wyłącza sie na pare godzin i wtedy jest
błoga cisza. Czy to normalne?:)
Dzięki za info.
Aga

2. Data: 2005-07-10 23:23:07

Temat: Re: lodówki NO FROST
Od: "Voyt" <voyt_news[wytnij_to]@(i jeszcze to)o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> takową i jestem trochę podłamana jej głośnością. Przez większośc dnia
> pracuje spreżarka i chodzi głośno. Wyłącza sie na pare godzin i wtedy jest

Mogła byś napisać jakiej firmy lodówke kupiłaś. Też zastanawiam się nad
lodówką
"no-frost" i nie wiem czy warto się w to pakować.

Voyt

3. Data: 2005-07-11 07:25:44

Od: "plusz" <p...@n...irc.beztego.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Voyt" <voyt_news[wytnij_to]@(i jeszcze to)o2.pl> napisał w
wiadomości news:dasaul$9cm$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Mogła byś napisać jakiej firmy lodówke kupiłaś. Też zastanawiam się nad
> lodówką
> "no-frost" i nie wiem czy warto się w to pakować.

no frost działają głośniej (ale generalnie nie we wszystkich to słychać) :))

a na pewno nie pakuj się w Indesit - są wyjątkowo głośne, a serwis twierdzi,
że tak już jest i działają w zakresie dopuszczalnych norm
electrolux działa cicho wg mnie

plusz ( http://www.plusz.pl )

4. Data: 2005-07-12 06:06:37

Od: "Aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja kupiłam Aristona MBA4033NF i nie polecam jesli chodzi o głośność. POza
tym jest wszystko ok. Na razie właczyłam opcje holiday i wtedy włącza sie
rzadziej:)))A co do zalet no frost nad innymi to na razie nie odczułam:)
Aga

5. Data: 2005-07-12 11:10:00

Od: Marcin Marski <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga wrote:

> A co do zalet no frost nad innymi to na razie nie odczułam:)

Na czym polega roznica miedzy lodowka No Frost, a zwykla?
Mysle, ze w lodowce w ktorej temp. z definicji nie spada ponizej 0 szron
nie ma prawa istniec. Pojawic sie owszem, przy pracujacym agregacie, ale
potem on sie topi i splywa na zewnatrz. Przynajmniej moja lodowka tak
ma. Czy tez mam lodowke no frost? Najtansze ardo 50cm szerokosci.
Pracuje cichutenko.

Pzdr
MM

Oferta na odlewy ozdobne z brązu
ujawnianie nazwisk dłużników spółdzielni
Wanna z hydromasażem - co kupić
Pomalowanie łóeczka dla dziecka - jaki lakier?
Pralka