lodzka wystwa antyaborcyjna

1. Data: 2005-06-24 19:56:00

Temat: Re: lodzka wystwa antyaborcyjna
Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

niezbecki wrote:

> Na przykład?

w zeszlym roku to bylo, nigdy nie wysluchalem pelnego infa na ten temat,
mialoby chodzic o ubarwienie o sceny, ktore w rzeczywistosci miejsca nie
mialy, ale biorac pod uwage co sie dzieje w naszej polityce... sam
chcialbym wiedziec skad wysunieto obiekcje

--
Come In Number 51, Your Time Is Up

1. Data: 2005-06-24 19:59:59

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Redart wrote:

> No i dobrze.
> Myślę, że to straszne być w skórze człowieka, który czuje
> przymus produkowania takich plakatów.

kolejna krucjata :)

--
Come In Number 51, Your Time Is Up

1. Data: 2005-06-24 20:13:17

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

niezbecki wrote:

> Na przykład?

ot skleroza, chodzi o mydlo z Zydow, nie trafilem na miarodajne zrodla
wiec nie umiem powiedziec nic blizej

--
Come In Number 51, Your Time Is Up

1. Data: 2005-06-24 20:18:41

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo wrote:

> ot skleroza, chodzi o mydlo z Zydow, nie trafilem na miarodajne zrodla
> wiec nie umiem powiedziec nic blizej

tak na szybko znalazlem
http://www.rmf.fm/wiadomosci/?id=34659&loc=1

Gdańska mniejszość niemiecka prosi IPN o wznowienie śledztwa
Czwartek, 17 stycznia 2002, 15:55
Mniejszość niemiecka w Gdańsku chce, aby Instytut Pamięci Narodowej
wznowił śledztwo w sprawie fabryki mydła. Miało być ono produkowane z
ciał więźniów obozu w Stutthof. Według Polaków, fabryką, która
znajdowała się na terenie Akademii Medycznej w Gdańsku kierował Niemiec
Rudolf Spaner.

Mniejszość niemiecka uważa, że w sprawie wciąż jest zbyt dużo
wątpliwości. Według nich, nie ma także wystarczających dowodów na
istnienie fabryki produkującej mydło z ludzkich ciał. Śledztwo w tej
sprawie prowadzone było w 1945 roku pod nadzorem Zofii Nałkowskiej. Opis
wydarzeń można przeczytać w jej zbiorze opowiadań „Medaliony”. Wiceszef
Związku Mniejszości Niemieckiej w Gdańsku ma jednak, co do wyników
śledztwa wątpliwości: „Pani Nałkowska, w tej branży nie była fachowcem.
Przeprowadziła swe dochodzenie błyskawicznie. Ono trwało zaledwie kilka
dni”. Wiceszefa związku nie przekonują także opublikowane niedawno
wspomnienia Wincentego Nadkańskiego, który tuż po wojnie został
administratorem Akademii Medycznej w Gdańsku. Miał on widzieć ciała
więźniów ze Stutthofu i szarą masę, która miała być mydłem. Po ponad 50
latach, nie wykluczone, że sprawą ponownie zajmą się prokuratorzy.
Odpowiedź IPN-u na prośbę gdańskich Niemców poznamy w najbliższych
dniach.

--
Come In Number 51, Your Time Is Up

1. Data: 2005-06-25 00:55:02

Od: Casper <r...@k...k.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 23 Jun 2005 18:24:56 +0200, gazebo napisał(a):

> http://www.cyberfoto.pl/viewtopic.php?p=327563
>
> czy bylby ktos uprzejmy skomnentowac drastyczne zdjecia w linku czyms
> wiecej nizli jednym slowem? np. w kwestii skutecznosci takiego przekazu
> i jego wplywu na psychike

Co tutaj komentować? To jest brutalna prawda. Być może sposób
przedstawienia jest zbyt drastyczny, ale sama idea jest słuszna. Zwolennicy
aborcji są nimi głównie dlatego, że nie zdają sobie sprawy z tego, czym
jest ta rzeźnia.

Ciekawi mnie co innego - hipokryzja. Ci sami ludzie, którzy domagają się
legalizacji aborcji sprzeciwiają się publikacji zdjęć z jej efektów. Tzn.
lepiej jest zabijać niż fotografować zabijanie?

--
pozdr.

1. Data: 2005-06-25 00:57:43

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Casper" <r...@k...k.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> legalizacji aborcji sprzeciwiają się publikacji zdjęć z jej efektów. Tzn.
> lepiej jest zabijać niż fotografować zabijanie?

Stary - oblep se mieszkanie obrazami z rzeźni.
A potem przejdź na wegetarianizm

1. Data: 2005-06-25 01:13:12

Od: Casper <r...@k...k.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 25 Jun 2005 02:57:43 +0200, Redart napisał(a):

> Stary - oblep se mieszkanie obrazami z rzeźni.
> A potem przejdź na wegetarianizm

Natura stworzyła człowieka istotą mięsożerną. Kły nie biorą się z niczego.
W tym nie ma niczego złego. Nie widzę więc analogii...

--
pozdr.

1. Data: 2005-06-25 07:50:07

Od: zielsko <zielsko_p@_wytnij_to_tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 25 Jun 2005 03:13:12 +0200, w wiadomości
<o4o8iycm8k1z.n07cdgxlvwwa$.dlg@40tude.net> sygnowanej Casper zanalazło
się:
[...]
> Natura stworzyła człowieka istotą mięsożerną. Kły nie biorą się z niczego.
> W tym nie ma niczego złego. Nie widzę więc analogii...

A żresz padlinę? Taką śmierdzącą, gnijącą?
Widzisz nie wszyscy dochodzą do wniosku, że cel uświęca środki.
--
Paweł Zioło http://fotozielsko.w.szu.pl/
* * *

1. Data: 2005-06-25 09:11:02

Od: "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

> Natura stworzyła człowieka istotą mięsożerną. Kły nie biorą się z niczego.
> W tym nie ma niczego złego. Nie widzę więc analogii...

No się zdecyduj: rzeźnia czy masakra?
A może 'rzeź'?

Paff

1. Data: 2005-06-25 15:46:23

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo napisał(a):
> [...]
>
> czy bylby ktos uprzejmy skomnentowac drastyczne zdjecia w linku czyms
> wiecej nizli jednym slowem? np. w kwestii skutecznosci takiego przekazu

Po co się ma marnować ludzkie ścierwo, nie lepiej przerobić na paszę
dla np. krów?
Może to kanibalizm, ale można by kaszankę zrobić, w końcu i tak syf
jest w tych wielkich marketach i zaczynają coraz więcej dziwnego
pochodzenia tłuszczy do żywności dodawać, a to w końcu młode świeże mięsko.
Teraz ludzie zaczynają stawiać na ekonomię, w dodatku okazało się że
najlepsze mydło robi się z tłuszczu otrzymanego w wyniku odsysania
tłuszczu z ludzkiej tkanki.
W sumie to trochę tak jak na wojnie w Iraku. Dobre dziecko to martwe
dziecko, to taka ginekologiczna prawda ;)

Test psychologiczny - rekrutacja pracowników
Funkcje przedmurza (claustrum)
Chono tu! Jak i ja, drzemam przy płocie :-)
mała Zoska ma problem ;-(
Niezdecydowana dziewczyna?