łóżka VOX

1. Data: 2003-01-09 20:23:21

Temat: łóżka VOX
Od: Ed Colanski <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć
czy używa ktoś z Was łóżek firmy VOX?
Wydają się bardzo ładne - przynajmniej to:
http://www.vox.pl/meble/sypialnie/romeo/sypialnia1.h
tml
i właśnie je sobie zamówiłem.

Czy ktoś może coś powiedziec o ich funkcjonalności?

pozdr

EC

1. Data: 2003-01-09 22:55:49

Temat: Re: łóżka VOX
Od: "Dariusz" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ed Colanski" wrote in message
> Cześć
> czy używa ktoś z Was łóżek firmy VOX?
> Wydają się bardzo ładne - przynajmniej to:
> [...]

Też je zamówiłem :), będę miał je za jakies 2 tygodnie.

> Czy ktoś może coś powiedziec o ich funkcjonalności?

Widziałem je i "testowałem" tylko w salonie. Jak za te pieniądze i jak dla
mnie jakość wystarczająca....

POzdrawiam,
Darek

1. Data: 2003-01-10 05:30:34

Od: Dlugi <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 9 Jan 2003 23:55:49 +0100, "Dariusz" <d...@w...pl> wrote:

>Widziałem je i "testowałem" tylko w salonie. Jak za te pieniądze i jak dla
>mnie jakość wystarczająca....

Tzn ile?

Pozdrawiam
Dlugi

1. Data: 2003-01-10 06:12:49

Od: "KSX" <k...@k...prvNOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tzn ile?

właśnie -ile?
bo próbowałem wybrać je w ich sklepie internetowym i błąd, a ceny nigdzie
nie widać.
niedawno kupiłem łóżko i chciałbym porównać cenę...

--
pzdr

K S X
k s x ( a t ) k s x . p r v . p l
GG: 490364

1. Data: 2003-01-10 09:07:43

Od: "Chopek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ed Colanski" pyta:
> Czy ktoś może coś powiedziec o ich funkcjonalności?

Chyba trochę za późno pytać jeśli już zamówiłeś :-)
Łóżko jak łóżko. Najważniejszy jest materac.
Jeśli o funkcjonalności mowa. Łóżko bez możliwości schowania pościeli nie
jest funkcjonalne (dla mnie).
Pewnie, że można przeznaczyć na to jakąś komodę czy inną szafkę. Tylko to
kolejny mebel, który trzeba kupić
i który zajmuje miejsce. A pod łóżkiem gania wiatr.

Pozdrawiam, Chopek.

1. Data: 2003-01-10 09:37:19

Od: e...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Chopek wrote:

>"Ed Colanski" pyta:

>Chyba trochę za późno pytać jeśli już zamówiłeś :-)

Spokojnie, mogę jeszcze odmówić.

>Łóżko jak łóżko. Najważniejszy jest materac.

Co polecasz?
Ja przejrzałem archiwum newsów i chyba wezmę:
http://www.materace-mkfoam.com.pl/estrella.htm

1. Data: 2003-01-10 10:10:26

Od: "Chopek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<e...@p...onet.pl> napisał

> Co polecasz?

Sam wkrótce stanę przed tym dylematem.
Rozmawiałem kiedyś z facetem sprzedającym materace. Firmy nie pamiętam.
Według niego, jedyny słuszny materac to lateks. Resztą nie powinienem sobie
głowy zawracać :-)
Tylko, że u niego najtańszy lateksowy materac o wymiarach 200x180 to wydatek
rzędu 2500 PLN

Materaca takiego nie można zainstalować do dowolnego łóżka (według tego
faceta)
Aby zachować gwarancję materac nie może leżeć na zwykłych poprzecznych
listewkach połączonych ze sobą
paskami szmaty, ale na specjanym elastycznym stelażu (listewki wygięte w
łuk).

Pozdrawiam, Chopek.

1. Data: 2003-01-10 13:43:17

Od: Krzysztof <...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> listewkach poł?czonych ze sob?
> paskami szmaty, ale na specjanym elastycznym stelażu (listewki wygięte w

czasami mi sie wydaje ze niektore rzeczy ludzie (sprzedawcy) traktuja
jakby to byla jedyna rzecz na swiecie. Bez przesady, przeciez to tylko
materac.
A jak za dwa lata bedziesz chcial sobie zmienic lozko? Albo materac to
taki za 500 zl. odzalujesz ale za 2000 to juz meczysz sie do konca zycia.

1. Data: 2003-01-13 10:53:20

Od: "Paulina" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam;
Jesteśmy szczęśliwymi posiadaczami tej sypialni od miesiąca i póki co
nie narzekamy. Łóżko, jak stało tak stoi. Nikt nie traktuje go, jak "świętą
krowę", ale też nie urządzamy konkursów skoków typu kto szybciej przebije
sufit :-) Według mnie za takie pieniądze to warto, bo jest dość solidne, no
i ładne. Chociaż - jak ktoś wspomniał - ważniejszy jest materac. My
wybraliśmy Kronosa z Janpola.
Paulina

1. Data: 2003-01-13 18:47:57

Od: "Dariusz" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"KSX" wrote in message

> właśnie -ile?
> bo próbowałem wybrać je w ich sklepie internetowym i błąd, a ceny nigdzie
> nie widać.
> niedawno kupiłem łóżko i chciałbym porównać cenę...

samo łóżko kosztuje 740 zł
Darek

Czujniki wykrywające wyciek gazu
lodowki firmy BEKO
odkurzacz?- zeby nie wpaść w kanał...
piece akumulacyjne - czy to aby nie pic na wode ?
Wieża TECHNICS