luszczyca

1. Data: 2006-11-23 17:23:18

Temat: luszczyca
Od: "gosia" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

Dowiedzialam sie wczoraj ze mam luszczyce...
Oczywiscie poczytam troche o tym w najblizszych dniach ale chetnie
dowiedzialabym sie od Was czegos wiecej na temat tej choroby... na co
uwazac, czy stosowac jakas diete... etc

Dziekuje
Ania

2. Data: 2006-11-23 17:36:37

Temat: Re: luszczyca
Od: "ryou.ko" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gosia napisał(a):
> [...]
> Oczywiscie poczytam troche o tym w najblizszych dniach ale chetnie
> dowiedzialabym sie od Was czegos wiecej na temat tej choroby... na co

Nie ma restrykcji co do diety;). Co prawda mamy jesień i słońca mało,
ale na zapas- zwykle u chorych pod wpływem słoneczka zmiany się
poprawiają, ale u 25% wprost przeciwnie, warto zaobserwować jak to jest
u siebie żeby wiedzieć czy unikać opalania, czy nie. No i dbać o siebie,
bo pora roku paskudna, a zaostrzenia zwykle występują przy spadku
odporności (zwykle jesień, wiosna). A przede wszystkim postępować
zgodnie z zaleceniami lekarza co do traktowania zmian (przepisane
lekarstwa bądź inne formy terapii, która jest dostosowywana do ciężkości
zmian skórnych).

pzdr.
R*

3. Data: 2006-11-23 19:34:52

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gosia" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Oczywiscie poczytam troche o tym w najblizszych dniach ale chetnie
> dowiedzialabym sie od Was czegos wiecej na temat tej choroby... na co

Przeczytaj, wyciągnij wnioski. Możesz się wyleczyć przyczynowo , zajrzyj na
www.optymalni.org.pl
Pozdrawiam Jurek M.

Jaskra i łuszczyca.

Jaskra jest groźną chorobą, często powodującą ślepotę. Jej
przyczyną wyższą jest miejscowa przewaga układu sympatycznego w gałce
ocznej, powodująca wzrost ciśnienia w płynie śródgałkowym i utrudnienie jego
odpływu. Leczenie zachowawcze jaskry polega na podawaniu leków pobudzających
układ parasympatyczny, co hamuje miejscową przewagę układu sympatycznego,
zmniejsza ciśnienie płynu w oku i ułatwia jego odpływ. Najczęściej
stosowanym lekiem jest pilocarpina. Jest podawana w kroplach do worka
spojówkowego. Takie leczenie jest leczeniem objawowym i ma dużo wad. Chory
musi pamiętać o regularnym wkraplaniu leku. Stężenie leku zmienia się, po
wkropleniu jest za duże, później za małe. A to nie wpływa dobrze na
siatkówkę oka.

Przewagę układu sympatycznego w oczach można na trwałe usunąć
prądami selektywnymi stosowanymi miejscowo, na oczy. Jest to leczenie
zupełnie bezpieczne i nie jest przykre dla chorych. Prądy parasympatyczne w
połączeniu z żywieniem optymalnym powodują trwałe wyleczenie z jaskry i
zapobiegają utracie wzroku.. same prądy pomagają na okres od roku do kilku
lat. W razie potrzeb leczenie można powtarzać raz na rok czy na kilka lat.

Łuszczyca jest chorobą z autoagresji. Jej przyczyną jest
określony, nieprawidłowy model żywienia. Łuszczycy w Japonii nie było.
zaczęła się pojawiać od kilkunastu lat, gdy bogaci Japończycy zaczęli się
"europeizować" w jedzeniu i piciu. Jest to choroba bardzo uciążliwa, czasami
powodująca trwałe kalectwo. Zmiany łuszczycowe rozwijają się najczęściej w
tych miejscach skóry, które są odżywiane (ukrwione) gorzej od pozostałej
skóry. Są to okolice stawów łokciowych, kolanowych, innych, gdzie skóra w
czasie ruchów jest napinana, a zatem gorzej odżywiona. Długotrwałe
utrzymywanie kończyn górnych w zgięciu (przy pracy) pogarsza odżywianie
skóry w okolicy łokci, praca siedząca powoduje długotrwałe zgięcie nóg w
kolanach i niedożywienie skóry w okolicy wyprostnej stawów kolanowych. Skóra
głowy owłosionej dość często jest zajęta zmianami chorobowymi, zwłaszcza u
ludzi częściej używających swojego mózgu. Wówczas mózg poprawia swoje
odżywianie kosztem m.in. skóry owłosionej głowy, co sprzyja zachorowaniu na
łuszczycę.

Poprawa odżywiania skóry powoduje szybkie ustępowanie zmian
łuszczycowych tam, gdzie ta choroba występowała. Stosowanie prądów
parasympatycznych na określone okolice ciała powoduje szybką i znaczną
poprawę odżywiania wszystkich tkanek, włącznie ze skórą, w obszarze
działania prądu. Gdy np. stosujemy prądy PS u chorego na chorobę wieńcową w
celu szybkiego usunięcia przewagi układu sympatycznego w sercu, przy
rozłożeniu elektrod dłoń-dłoń prądy działają na ręce, serce i skórę tkanek
objętych działaniem prądu. Jeśli tak leczony chory na chorobę wieńcową czy
zaburzenia rytmu serca choruje jednocześnie na uogólniona łuszczycę skóry,
zmiany łuszczycowe na kończynach górnych i na tułowiu w górnej jego części,
ustępują bardzo szybko. Na pozostałej skórze zmiany nie cofają się bez
zmiany diety.

Żywienie optymalne jest leczeniem przyczynowym w łuszczycy.
Człowiek ma 4 - 8 kg skóry, która jest tkanką zaliczaną do słabo z zasady
odżywionych. Przy niekorzystnym odżywianiu skóra jest od ożywiana znacznie
gorzej niż tkanki uprzywilejowane w zaopatrzeniu. Części skóry najgorzej
odżywione buntują się, organizm, jak każde państwo, zamiast usunąć przyczynę
buntu, dać skórze (ludziom) to co potrzebuje (potrzebują), przeznacza
rezerwy na wytwarzanie przeciwciał przeciwko buntującej się skórze, państwo
zwiększa nakłady na sądy, policję, więzienia itd..

Gdy wszystkie tkanki maja dobre zaopatrzenie, nie buntują się.
Organizm jest zdrowy, a wszystkie tkanki pracują dla dobra całego organizmu.
Dostarczyć organizmowi to, z czego jest zrobiony, dać mu najlepsze źródła
energii, dać wszystkie pozostałe składniki, możliwie w postaci nie surowców
a gotowych maszyn, zachować proporcje między częściami zamiennymi i energią.
I to wszystko. Tak proste, że prostsze być nie może.

W łuszczycy skóra się buntuje, a organizm z nią wojuje. A
przecież wystarczy poprawić odżywianie skóry, aby usunąć przyczynę choroby.
Skóra potrzebuje części zamiennych. W chlebie, jarzynach, kiełkach,
wiesiołku tych części nie ma. Przecież skórka na jabłku czy na śliwce jest
zupełnie inna, niż nasza skóra. Czy to tak trudno zrozumieć? Niestety, jest
to niemożliwe do zrozumienia przez ludzi. Jest to proste i oczywiste tylko
dla tych, którzy stosują żywienie optymalne dostatecznie długi okres.

Najlepszymi "częściami zamiennymi" dla ludzkiej skóry są skórki
wieprzowe. Trzeba je po prostu zjadać. Trzeba jeść więcej kolagenu, a więc
nogi cielęce i wieprzowe, głowiznę, salceson włoski. Gdy zniszczenie
niektórych okolic skóry przez długotrwały proces chorobowy nie jest zbyt
duże, z łuszczycy wyleczyć się można.

4. Data: 2006-11-23 21:19:17

Od: "ryou.ko" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@n...pl napisał(a):

[ciach bzdury]

A tego nawet nie czytaj. Ten człowiek nawet nie potrafi podać możliwych
etiologii choroby, a co dopiero leczenia.

pzdr.
R*

5. Data: 2006-11-23 21:52:11

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ryou.ko" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> j...@n...pl napisał(a):
>
> [ciach bzdury]
>
> A tego nawet nie czytaj. Ten człowiek nawet nie potrafi podać możliwych
> etiologii choroby, a co dopiero leczenia.

Wiem, wiem, chorego miejsce jest zawsze miedzy gabinetem lekarskim, a
apteką...
A znasz chociaż przyczynę łuszczycy, że się tak wymądrzasz...? Pytanie to
jest retoryczne...od niemądrych ludzi nigdy nie oczekuję sensownej
odfpowiedzi...
Pozdrawiam Jurek M.

6. Data: 2006-11-23 21:55:12

Od: "ryou.ko" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@n...pl napisał(a):

> [...]
> A znasz chociaż przyczynę łuszczycy, że się tak wymądrzasz...? Pytanie to
> jest retoryczne...od niemądrych ludzi nigdy nie oczekuję sensownej

Owszem, znane są czynniki powodujące łuszczycę, choć nigdy nie jest to
jeden, a etiologia jest złożona. I nie jest to złe odżywianie.
A Ty jesteś kolejnym dowodem na to, że żółtka i śmietana powodują
martwicę neuronów ;)

pzdr.
R*

7. Data: 2006-11-23 22:59:55

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jeden, a etiologia jest złożona. I nie jest to złe odżywianie.
> A Ty jesteś kolejnym dowodem na to, że żółtka i śmietana powodują martwicę

Jesteś jak zwykle żałosny, ale czego można się spodziewać po człowieku o tak
nedznej czynności umysłu...? Znowu retoryczne pytanie...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

8. Data: 2006-11-23 23:27:35

Od: "ryou.ko" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@n...pl napisał(a):

> Jesteś jak zwykle żałosny, ale czego można się spodziewać po człowieku o tak
> nedznej czynności umysłu...? Znowu retoryczne pytanie...:)))

NTG

pl.sci.filozofia :P

pzdr.
R*

9. Data: 2006-11-24 08:41:52

Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ryou.ko" .
> A Ty jesteś kolejnym dowodem na to, że żółtka i śmietana powodują martwicę
> neuronów ;)

Bo nie są "complete" Lepsze są jajka i śmietana.
pzdr., S*

10. Data: 2006-11-24 11:32:48

Od: "ryou.ko" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ryou.ko napisał(a):

> Nie ma restrykcji co do diety;).

Jeszcze sama siebie poprawię- zmiany mogą się nasilać po alkoholu
(obciążenie wątroby). Kieliszek wina czy jedno piwo nie powinny
zaszkodzić, ale dawkuj rozsądnie:)

pzdr.
R*

Wdychanie n2o
przepuklina przelyku-czy to na pewno wlasciwa diagnoza?
domowy filtr do wody eSpring!
bolące wzgrubienie przy nosie
pytanie o produkt