macie plastikowe okna?

1. Data: 2002-09-03 16:27:36

Temat: macie plastikowe okna?
Od: "grzekom" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję porady od osób mających zamontowane okna plastikowe
Interesują mnie szczególnie profile VEKA , Aluplast i Rehau.
Czy często wystepują jakieś wady ( w oknach i montażu) ; lepiej mieć okucia
"złote" czy "srebrne"?
Oczekuję szybkich podpowiedzi

Grzegorz

1. Data: 2002-09-05 21:46:04

Temat: Re: macie plastikowe okna?
Od: Tomasz Piszczelski <q...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

grzekom <g...@k...net.pl> wrote:

> [...]
> Interesują mnie szczególnie profile VEKA , Aluplast i Rehau.
> Czy często wystepują jakieś wady ( w oknach i montażu) ; lepiej mieć okucia

Mam Veke z okuciami Roto 'srebrnymi' z blokadami przelaczenia w tryb
'uchylne' przy otwartm oknie i nie pozwala klamki przekrecic w tryb
'zamkniete' przy otwartym oknie. Calosc szklona i montowana przez Vidok z
Rzeszowa.

Skrzydla stale otwarte maja powazne klopoty z zamykaniem sie. Siadly na
zawiasach. Nawet male skrzydla. Firma jest bardzo chetna przyjechac i to
wyregulowac.

Ktos mnie kiedys straszyl, ze czesto profile PCV sa usztywnione stalowym
ksztaltownikiem tylko na rogach.

Na razie jestem zadowolony. Zobaczymy co bedzie pozniej...

--
Tomek

Wiezba Dachowa
Ciarko w Krakowie