majeranek

1. Data: 2005-01-26 09:02:49

Temat: majeranek
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka. Kupilismy nasiona i mamy problem. Jak uprawiać majeranek na
działce i jak z nim jest naprawdę? Wieloletni czy roczny?
"MAJERANEK - ta roślina o drobnych listkach rośnie dziko nad Morzem
Śródziemnym. W Polsce popularne są dwie odmiany: wieloletnia, ogrodowa i
jednoroczna, mające właściwości lecznicze. Właśnie ta druga nadaje się
znakomicie do uprawy na balkonach i w doniczkach. "
Pozdrawiam eksploracyjnie Ja...cki

2. Data: 2005-01-26 12:06:26

Temat: Re: majeranek
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:
> [...]
> jednoroczna, mające właściwości lecznicze. Właśnie ta druga nadaje się
> znakomicie do uprawy na balkonach i w doniczkach. "

U mnie okazał się jednoroczny, pewnie kwestia klimatu.

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

3. Data: 2005-01-26 19:04:44

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> U mnie okazał się jednoroczny, pewnie kwestia klimatu.
>
> --
Witam,
Majeranek jest jednoroczny, z dwóch sadzonek zebrałam tyle, że mam jako
przyprawę już trzeci rok!
Nie wiem czy to co zebrałam nadawałoby się do wysiania ?
Polecam - bo ten mój chociaż trzyletni pachnie 10 razy intensywniej niż
kupowany.
pozdrawiam, Bogda

4. Data: 2005-01-29 17:12:25

Od: "Ania" <k...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Śródziemnym. W Polsce popularne są dwie odmiany: wieloletnia, ogrodowa i
> jednoroczna, mające właściwości lecznicze.

Ja miałam go sporo w ogrodzie, świeży najlepszy z pomidorem i jajkami. Nie
jestem pewna czy jest wieloletni bo dostałam od znajomej znajomej ...,
trudno wyczuć co będzie wiosną i czy wiosna będzie?! W zeszłym roku
posadziłam dość sporo ziół i nawet zaaklimatyzowały się. Tylko bazylię mróz
ściął- wiem to normalne- ale świeża nie smakowała mi.
Pozdrówka Ania

5. Data: 2005-01-29 17:35:02

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Ania wrote:

> Ja miałam go sporo w ogrodzie, świeży najlepszy z pomidorem i jajkami.

Czekam teraz na idee co dodac do musztardy.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

6. Data: 2005-01-29 17:48:26

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:aPPKd.64139$re1.14195@fe2.columbus.rr.com...
> Czekam teraz na idee co dodac do musztardy.
>
> Pozdrowienia,
> Michal

Miodu Michale, miodu. Koniecznie.
:-))
Pozdrawiam z boczkiem
skryba

7. Data: 2005-01-29 21:25:17

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:aPPKd.64139$re1.14195@fe2.columbus.rr.com Michal
Misiurewicz <m...@i...rr.com> napisał(a):

> Czekam teraz na idee co dodac do musztardy.

Hejka. Może chrzanu? :-) Albo to będzie musztarda chrzanowa, albo do
chrzanu. ;-)
Pozdrawiam synkretycznie Ja...cki

zamiec sniezna
Kiedy sadzić pnącza?