W kwestii spamu - OT

1. Data: 2005-01-24 22:35:37

Temat: W kwestii spamu - OT
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trochę nie na temat, ale jakies przesilenie idzie:D

Ostatnio dostaję dużo spamu od osób z pl.rec.ogrody - jakieś łańcuszki
szczęścia, 'śmieszne' obrazki itp., bardzo proszę o zaniechanie.

Pozdrawiam
Marta

2. Data: 2005-01-25 15:47:12

Temat: [OT] Re: W kwestii spamu
Od: "Jasiek X" <j...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Góra" <m...@m...pl>

> Trochę nie na temat, ale jakies przesilenie idzie:D
> Ostatnio dostaję dużo spamu od osób z pl.rec.ogrody - jakieś łańcuszki
> szczęścia, 'śmieszne' obrazki itp., bardzo proszę o zaniechanie.

Twoja prosba jest nie do spelnienia - czyt. skierowana
pod niewlasciwy adres
proponuje raczej zabezpieczyc twoj adres meilowy
wstawka antyspamowa i nie zostawiac meila na zadnej
stronie www (chociazby ksiegi gosci) zobacz ile mozliwosci
maja spam booty na znalezienie twojego adresu
i dopisanie ich do listy spamowanych adresow
http://tinylink.com/?3IsxIaL2ko

Jarek El.

3. Data: 2005-01-25 17:05:34

Temat: Re: [OT] Re: W kwestii spamu
Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jasiek X wrote:

> [...]
> maja spam booty na znalezienie twojego adresu
> i dopisanie ich do listy spamowanych adresow

Ależ pod właściwy adres. Marta narzeka na niechciane informacje, spamy ,
obrazki itp które otrzymuje od grupowiczów z rec.plogrody
--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

4. Data: 2005-01-25 17:45:42

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Jan 2005 16:47:12 +0100, Jasiek X napisał(a):

> [...]
> maja spam booty na znalezienie twojego adresu
> i dopisanie ich do listy spamowanych adresow

Zdaje sobie z tego doskonale sprawę. Mój program pocztowy w miarę sprawnie
radzi sobie ze spamem
Ale prośba dotyczyła osób z grupy, bo od nich ostanio dostaję takich maili
i za chwilkę dojdzie do sytuacji, że po prostu poczta od niektórych ludzi
automatycznie wyląduje w koszu bez względu na zawartość...

Pozdrawiam
Marta

5. Data: 2005-01-25 18:11:28

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:ct61pf.2u0.1@news.Dziadek.priv.pl Dziadek
<d...@p...onet.pl> napisał(a):

> ... Marta narzeka na niechciane informacje,
> spamy , obrazki itp które otrzymuje od grupowiczów z rec.plogrody

Hejka. Henryku, wszak to klasyczny syndrom gwiazdy. Najpierw zabiega się
o popularność i rozgłos, a później życie w świetle fleszy zaczyna
doskwierać. :-)
Pozdrawiam malkontencko Ja...cki

6. Data: 2005-01-25 18:40:31

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

| Ale prośba dotyczyła osób z grupy, bo od nich ostanio dostaję takich maili
| i za chwilkę dojdzie do sytuacji, że po prostu poczta od niektórych ludzi
| automatycznie wyląduje w koszu bez względu na zawartość...

Ja pozwolę sobie się przyłączyć, wprawdzie zablokowałam już sobie ściąganie
3MB plików, ale jednak jeszcze niedawno miałam modem...bardzo proszę o
nieprzysyłanie tego typu zabawek!

Pozdrawiam, Basia.

7. Data: 2005-01-25 22:04:34

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ściąganie
> 3MB plików, ale jednak jeszcze niedawno miałam modem...bardzo proszę o

Walnijcie prosto z mostu, kogo to dotyczy.
Przesyłki mają swoich nadawców.
Będzie pozostałym łatwiej się zabezpieczyć.
:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba

8. Data: 2005-01-25 23:10:45

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:ct6flr$2ok$1@news.onet.pl skryba ogrodowy
<z...@o...pl> napisał(a):
> [...]
>>
> Walnijcie prosto z mostu, kogo to dotyczy.
> Przesyłki mają swoich nadawców.
> Będzie pozostałym łatwiej się zabezpieczyć.

Hejka. To pewnie dotyczy wszystkich skoro temat został poruszony na
grupie. :-)
Pozdrawiam syngulatywnie Ja...cki

9. Data: 2005-01-25 23:18:06

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

skryba ogrodowy wrote:

> Walnijcie prosto z mostu, kogo to dotyczy.
> Przesyłki mają swoich nadawców.
> Będzie pozostałym łatwiej się zabezpieczyć.
> [...]

Kiedy to naprawdę nic zdrożnego. Poprostu zabawne filmiki, tyle, że
niektóre z nich to bardzo duże pliki.
Osoba, która je wysyłała robiła to w dobrej wierze i za pewne nie
wiedziała, że to może być dla niektórych kłopot i że najpierw wypada
zapytać czy odbiorca nie ma nic przeciwko otrzymywaniu takich plików.

Pozdrawiam
Bea

P.S. Ja nie mam nic przeciwko takim przesyłkom (sieć osiedlowa), o ile
nie będą to łańcuszki szczęścia itp.

10. Data: 2005-01-25 23:24:03

Temat: Odp: [OT] Re: W kwestii spamu
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:4...@g...pl...

> P.S. Ja nie mam nic przeciwko takim przesyłkom (sieć osiedlowa), o ile
> nie będą to łańcuszki szczęścia itp.

Szczęście Ci szkodzi? :-)
Pozdrawiam ;-)
Janusz
PS
Bo mnie na przykład szkodzą głupawe filmiki.
J.

Re: Rącznik
zatyczki opisowe
Oprogramowanie dla architekta krajobrazu
nasiona
Rącznik