nasiona

1. Data: 2005-01-24 12:18:47

Temat: Re: nasiona
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kuleczka" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
news:ct2oss$dfq$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Zbliza się czas zakupu nasion (a może już się nawet zaczął) w związku z
tym
> mam pytanie: czy zwracacie uwagę na firmę? wczesniej by mi to do głowy nie
> przyszło ale po ubiegłorocznej wpadce gdy nie wzeszły ani malwy, ani
> przetacznik ani szarotki ani kocimietka zaczęłam się zastanawiac ktora
firma
> ma najmniej takich wpadek.Macie jakieś przemyslenia na ten temat?

Tak, są w archiwum:-)

Pozdrawiam, Basia.

2. Data: 2005-01-24 12:24:41

Temat: nasiona
Od: "Kuleczka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam:)

[...]

pzdr Kuleczka

3. Data: 2005-01-24 12:53:40

Od: "Kuleczka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, są w archiwum:-)
>
> Pozdrawiam, Basia.

Basiu zlituj sie nade mna :znaleziono 3548 dokumentów zanim to przeczytam
minie czas zakupu i siewu :(

pzdr "zrozpczona" Kuleczka

4. Data: 2005-01-24 13:04:50

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Basiu zlituj sie nade mna :znaleziono 3548 dokumentów zanim to przeczytam
> minie czas zakupu i siewu :(
>
> pzdr "zrozpczona" Kuleczka

A z ofertą nasion Mirzana już się zapoznałaś?
:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba

5. Data: 2005-01-24 14:17:37

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kuleczka wrote:

> [...]
> przetacznik ani szarotki ani kocimietka zaczęłam się zastanawiac ktora firma
> ma najmniej takich wpadek.Macie jakieś przemyslenia na ten temat?

Ja najchętniej kupuję Ożarów. Jakich gatunków nasiona produkują możesz
sprawdzić pod tym adresem: http://www.pnos.com.pl. Niestety przetacznika
i szarotki nie produkują.
W ubiegłym roku kupiłam w Praktikerze kilka paczek nasion jakichś
nieznanych firm. Jak w domu dokładniej obejrzałam opakowania, to okazało
się, że też wyprodukował je Ożarów, tylko sprzedawane są pod jakąś
dziwną nazwą.

Pozdrawiam
Bea

6. Data: 2005-01-25 08:21:03

Od: "moni" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przetacznik ani szarotki ani kocimietka zaczęłam się zastanawiac ktora firma
> ma najmniej takich wpadek.Macie jakieś przemyslenia na ten temat?

Czesc,

bardzo wazne przemyslenie. Nie sugerowac sie zdjeciem z przodu opakowania.
Wiekszosc firm wlasciwa nazwe odmiany oznacza nieczytelna pieczatka na odwrocie.

Pozdrawiam,

moni

7. Data: 2005-01-25 09:47:17

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> bardzo wazne przemyslenie. Nie sugerowac sie zdjeciem z przodu opakowania.
> Wiekszosc firm wlasciwa nazwe odmiany oznacza nieczytelna pieczatka na

Gdyby ktoś był zainteresowny nasionami ciekawych roślin, podaję adres
Czeszki , u której można zamówić ofertę. 440 pozycji, jest co wybierać.
e...@t...cz
Pozdrawiam. Mirzan

8. Data: 2005-01-25 11:07:53

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdyby ktoś był zainteresowny nasionami ciekawych roślin, podaję adres
> Czeszki , u której można zamówić ofertę. 440 pozycji, jest co wybierać.
> e...@t...cz
> Pozdrawiam. Mirzan

A ma ona swoją stronę?
Zanim się do niej napisze warto wiedzieć co ma w ofercie.
:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba

9. Data: 2005-01-25 11:57:33

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ma ona swoją stronę?
> Zanim się do niej napisze warto wiedzieć co ma w ofercie.
> :-)
> Pozdrawiam pogodnie
>   skryba

Nie znalazłem adresu strony.Z takiej ilości napewno wybierzesz
coś ciekawego, zwłaszcza z tych po 4,5 euro za porcję.
Pozdrawiam. Mirzan

10. Data: 2005-01-25 12:17:35

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

mirzan wrote:

> Gdyby ktoś był zainteresowny nasionami ciekawych roślin, podaję
> adres Czeszki , u której można zamówić ofertę. 440 pozycji, jest co
> wybierać. e...@t...cz
> Pozdrawiam. Mirzan
:)
jesli masz jej oferte to podeslij