zatyczki opisowe

1. Data: 2005-01-24 17:28:21

Temat: zatyczki opisowe
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

moze sie komus przyda ten link
:)))))
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

2. Data: 2005-01-24 17:37:44

Temat: Re: zatyczki opisowe
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> moze sie komus przyda ten link
> :)))))
> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe

Na własny użytek robię etykietki z puszek po piwie.
Tnę na paski i po wewnętrznej stronie piszę długopisem.
Napis jest wytłoczony.
Można taki pasek wbić w ziemię, albo owinąć na gałązce
rośliny.Wytrzymuje ponad rok.
Pozdrawiam. Mirzan

3. Data: 2005-01-24 17:49:30

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

mirzan wrote:

> [...]
> Napis jest wytłoczony.
> Można taki pasek wbić w ziemię, albo owinąć na gałązce
na kilkunastu leszczynowych sadzonkach wisza piwne zawieszki
podpatrzone od Ciebie zreszta
:)
nie wpadlem jednak na to
ze mozna je zawinac na galazkach
tylko robilem dziurki i mocowalem na druciku
:)))))
na drzewka kupilem juz papierowe zawieszki petelkowe
w koncu nie beda u mnie one wiecznie
a na dwa lata starcza
:)
z pozddrowieniami i usmiechami
_hehehe

4. Data: 2005-01-24 17:58:31

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> na drzewka kupilem juz papierowe  zawieszki petelkowe
> [...]

Ładne i niedrogie etykiety wysyłkowo sprzedaje firma
ze Skierniewic.Jeśli dajesz coś do sklepu, to trzeba
zrobić kolorowo.
Pozdrawiam. Mirzan

5. Data: 2005-01-24 18:15:45

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

mirzan wrote:

> Ładne i niedrogie etykiety wysyłkowo sprzedaje firma
> ze Skierniewic.Jeśli dajesz coś do sklepu, to trzeba
> zrobić kolorowo.
> Pozdrawiam. Mirzan
:))))
masz na mysli Floramedia
kiedys juz u nich zamawialem
i faktycznie robia dobre
:)
teraztez chcialem u nich zamowic
juz dwa razy mailowalem do nich
dwa razy dzwonilem
mieli sie odezwac aby dograc szczegoly
ale widocznie nie zalezy im na detaliscie zamawiajacym 2000 zatyczek
dla kilkudziesieciu roslinek i olewaja mnie
:"((((
natomiast z tym Panem jest kontakt na biezaco
cenowo jest ciut tanszy
a robiac na tym samym i taka sama technikom
powinno wyjsc to samo
:)
najchetniej kupilbym sobie taka drukareczke
do wykonywania nadrukow termotransferowych (czy jakos tak)
ale jeszcze nie wypatrzylem nigdzie uzywanej a nowka to pare tysiecy
:(((((

6. Data: 2005-01-24 18:25:22

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Bogda wrote:

> z innych podobnych drobiazgów chciałam powiedzieć zainteresowanym, że pasków
> zaciskowych (do przypinania pnączy) lepiej szukać na stoiskach z
> art.elektrycznymi. Nie są wprawdzie zielone - jak w sklepach ogrodniczych, a
> tylko białe i czarne ale cena jest 10 razy niższa!!

Ja wole uzywac takich drucikow w plastiku, jakimi zawiazuje sie teorebki
plastikowe z artykulami spozywczymi. Mozna to zalozyc izdjec bez klopotu.
Takie elektryczne zalozysz, ale zeby zdjac musisz przecinac. Ewentualnie
dobry jest tez zwykly sznurek.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

8. Data: 2005-01-24 18:29:15

Od: Guru <n...@n...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 24 Jan 2005 19:26:19 +0100, "Bogda" <b...@w...pl> wrote:

> [...]
>art.elektrycznymi. Nie są wprawdzie zielone - jak w sklepach ogrodniczych, a
>tylko białe i czarne ale cena jest 10 razy niższa!!

Tylko nie te paczkowane w OBI czy praktikerze!!! Tam są ponad 10x
droższe niż w hurtowni ...
--
Guru

9. Data: 2005-01-24 18:31:01

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Bogda wrote:
> [...]
> z art.elektrycznymi. Nie są wprawdzie zielone - jak w sklepach
> ogrodniczych, a tylko białe i czarne ale cena jest 10 razy niższa!!
:)))))
a podpowiedz prosze
w jakiej sieci sklepow mozna je znalesc
?

10. Data: 2005-01-24 18:34:22

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Guru wrote:

> Tylko nie te paczkowane w OBI czy praktikerze!!! Tam są ponad 10x
> droższe niż w hurtowni ...
:)
najbardziej znana na rynku jest wspomniana przez Mirzana Floramedia
ponizej link do jej cennika
http://www.floramedia.pl/site/index.php?co=cennik
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

Oprogramowanie dla architekta krajobrazu
nasiona
Rącznik
kąkol polny
Jasminum nudiflorum