makaron al dente

1. Data: 2001-06-05 12:41:29

Temat: Re: makaron al dente
Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:9hipht4qe3sr40ie49qfep5f1u4vq0h126@4ax.com...
> No to wloska Mamma by Ci przywalila przetakiem czy innym walkiem
> do ciasta. Makaron dostaje sos, a nie do niego idzie!!!!

Hm... a mi sie wydaje, ze jednak wlosi sos merdaja z makaronem jeszcze w
garnku albo na patelni.

Jader

1. Data: 2001-06-05 12:45:21

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> Hm... a mi sie wydaje, ze jednak wlosi sos merdaja z makaronem jeszcze w
>garnku albo na patelni.
>
> Jader

Makaron to podbniez delikatny przedmiot i nie lubi, coby go nisc
luzem, ziebic i latac z. urban myth, czy co??

Krysia (ja sie tam nie sprzeczam i traktuje makaron po
macoszemu...)

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-06-06 09:28:10

Od: S...@v...pl.INVALID (==wojmat==) szukaj wiadomości tego autora

[posted and mailed]

W poprzednim odcinku <9fhvpn$lgp$1@sunflower.man.poznan.pl> telenoweli
"pl.rec.kuchnia" "Jader" <j...@p...com.pl> napisał/a:

>Kupny najlepiej probowac co jakis czas.

popieram kolegę w całej rozciągłości. czas na opakowaniu jest tylko
orientacyjny. jak na jednym jest 10 minut a na drugim 13 to jest
pewność tylko taka, że ten pierwszy szybciej się ugotuje.

w okolicach czasu przepisowego próbować po niteczce. ma nie być surowy
ale jeszcze twardawy, sprężysty (mniemam, że chodzi o makaron do sosów)

BTW: rena, jak masz jazdę na spagetti to polecam ci makaron z pełnej
mąki, hiszpańskie po 2 z czymś za 250g. bardzo dobre.

--
wojmat <w...@v...pl> http://puszKKKa.vege.pl - baza wege przepisów
- Musimy z sobą zabrać Prowianty. / - Co zabrać?

1. Data: 2001-06-09 19:38:00

Od: Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> to raczej chyba pyrgnac o sciane! Jak sie przyklei to juz gotowe

krysia! ale wspomnienia przywolalas! :)
kiedys z siostra uslyszalysmy w jakims programie telewizyjnym (dla
dzieciakow), ze sprawdza sie makaron wlasnie w ten sposob. a nie! to byl
program ktory prowadzil don de luis - ukryta kamera! :) powiedzial
dzieciakom ze tak sie robi i one sprawdzaly :)
a najlepsze ze nasza mama tego samego dnia pozwolila nam tak sprawdzac
makaron na nasz obiad! :))))
ale bylo zabawy i piskow :))))))

nasza mama wogole jest super - kuchnie malowalysmy w dzieconstwie w
sloneczniki van gogh'a :)
a po przeprowadzce abstrakcje kolo kuchenki zamiast kafelkow ;)
i kalkomanie na lodowce naklejalysmy :)
a nsz ojciec tylko wracal i sie krzywil, bo juz niewiele mogl zrobic ;)

pat
--
Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2001-06-09 21:38:53

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>i kalkomanie na lodowce naklejalysmy :)
>a nsz ojciec tylko wracal i sie krzywil, bo juz niewiele mogl zrobic ;)

Ja moim dzieciom zawsze pozwalalm malowac dekoracje na ich
scianach..i nigdy nie lataly z kredkami po innych scianach!

model liberalnej matki to ja!!
Jednoczesnie np syn juz sobie wszystko prasowal jak mial chyba 14
lat, jak mial 16 nie chcial z nami jechac na wakacje, zostal w
domu na 3 tygodnie i wrocilismy do TEGO samego domuu. Moze nieco
przykurzonego, ale niczego nie brakowalo. Synus umie gotowac, nie
tylko odgrzewac pizze .... ostatnio piecze chleb!
chyba mu pokaze puszkkke!

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-06-10 09:19:36

Od: Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> [...]
> przykurzonego, ale niczego nie brakowalo. Synus umie gotowac, nie
> tylko odgrzewac pizze .... ostatnio piecze chleb!

wow, wojmat, masz kumpla :)
swoja droga podziwiam....

> chyba mu pokaze puszkkke!

no, niezly interes zrobisz w ten sposob :))))

pat

1. Data: 2001-06-10 10:05:44

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 10 Jun 2001 11:19:36 +0200, Patrycja Kazala
<k...@m...pw.edu.pl> wrote:

>wow, wojmat, masz kumpla :)
>swoja droga podziwiam....

a skad ten podziw??? ;))
umiejetnosci syna wynikaja chyba wlasnie z mojego liberalnego
podejscia...nie karam dzieci, ale jako balaganiarze MUSIELI sobie
sami/same radzic...
co do dziwnych rzeczy z dziecmi, to jakis czas temu corce, ktora
miala ponad metrowej dl. wlosy, utlenilam ostatnie 15 cm wlosow a
potem ufarbowalam na niebiesko...
ciekawe, czy teraz na mnie spadna jakies gromy...
obawiam sie, ze daleko mi do matrony ;))
zeby bylo On Topic - moge wymajmowac mlodsze dziecko do robienia
cienkiej pizzy i do robienia ciasta makaronowego/na pierogi.
Tanio. ;))
Robi tez bardzo dobra zapiekanke makaronowo-tunczykowa (makaron
ugotowany, tynczyk, bialy sos, troche podduszonej
cebulki/pieczarek. Warstwy. Na wierzch DUZO tartego sera.
zapiec...)

Krysia

>no, niezly interes zrobisz w ten sposob :))))
>
>pat

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-06-10 15:45:09

1. Data: 2001-06-10 15:47:14

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-06-11 11:49:29

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci
do grup dyskusyjnych napisał:g...@4...com..
.
> [...]
> ze tylko metoda lowienia pojedynczgo makaronu, parzenia sie,
> uciekania sliskiego makaronu z lyzki/widelca/noza, ponownego
Wystarczy rzucic o podloge, jak sie odbije to jest dobry.
pozdr. Jerzy

jaka mąka do czego
Konfitura z płatków róży
mleczko pszenne??? - czym zamienic