makaron po szwedzku

1. Data: 2006-01-25 14:23:50

Temat: makaron po szwedzku
Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jadłam coś takiego w Ikei i przyznam się, że mi smakowało.Może ktoś wie jak
zrobić taki makaron. "Posypany" był krewetkami. Wyglądało na proste do
przygotowania danie.

Anet

2. Data: 2006-01-26 08:43:29

Temat: Re: makaron po szwedzku
Od: ":: Solana ::" <s...@h...NO-SPAM.com> szukaj wiadomości tego autora

"Anet" <a...@a...pl> skrev i meddelandet

> Jadłam coś takiego w Ikei i przyznam się, że mi smakowało.Może ktoś wie
jak
> zrobić taki makaron. "Posypany" był krewetkami. Wyglądało na proste do
> przygotowania danie.

Czy ten makaron byl w "sosie smietanowym"?
I jaka forme mial (wstazki, rurki itp)?

magda

3. Data: 2006-01-26 09:24:35

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ":: Solana ::" napisał:

> Czy ten makaron byl w "sosie smietanowym"?

Nie. Zmieszany z jakąś miksturą warzywną pokrojoną w piórka. Na 100%
rozpoznałam kawałki selera naciowego.

Pozdrawiam - Aicha

--
Kolekcjonuję wizje, objawienia, chwile ekstazy, zachwyty uniesienia
Celebruję każde westchnienie, każde słowo i dźwięk

4. Data: 2006-01-26 09:24:47

Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ten makaron byl w "sosie smietanowym"?
> I jaka forme mial (wstazki, rurki itp)?
>
> magda

To były rurki (pene) i nie były w sosie śmietanowym, raczej z warzywami
drobno pokrojonymi i z ziołami oraz krewetkami. Szukałam zdjęcia na stronie
Ikei ale nie znalazłam.

Anet

5. Data: 2006-01-26 09:27:39

Od: "Bartosz Nazar" <m2000[wytnijto]@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jadłam coś takiego w Ikei i przyznam się, że mi smakowało.Może ktoś wie
> jak
> zrobić taki makaron. "Posypany" był krewetkami. Wyglądało na proste do
> przygotowania danie.

Pewnie on nie jest po szwedzku ale z owocami morza:
http://pychotka.pl/pychotka/content/view/666/104/

http://pychotka.pl/pychotka/content/view/2177/54/

http://www.kulinaria.pl/potrawy.asp?id=2279

może troszkę pomogłam :)

6. Data: 2006-01-26 10:37:17

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anet" napisał:

> Szukałam zdjęcia na stronie Ikei ale nie znalazłam.

http://glinki.com/?l=87js5r
Na samym dole - malutkie, ale jest.

Pozdrawiam - Aicha

7. Data: 2006-01-26 12:39:33

Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" <b...@m...pl> napisał w wiadomości

> http://glinki.com/?l=87js5r
> Na samym dole - malutkie, ale jest.
>
> Pozdrawiam - Aicha

Też to widziałam ale jak dla mnie to wygląda jak zapiekane warzywa a nie
makaron o który mi chodzi.

Anet

zupa z brokułów
Pierogi Lubelskie
ciasto z czekoladą
czerwona kapusta na ciepłoa (jako surówka)
pasta rybna