makijaz a'la Manson

1. Data: 2003-04-26 19:07:52

Temat: makijaz a'la Manson
Od: Marcin 'Dionizos' <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam ponownie

otoz wybieram sie na koncert Mansona w Polsce (to w sumie malo istotne);
chcialem sie dowiedziec czym moge zrobic sobie taki makijaz jaki on ma
na plakatach? chodzi mi o podklad - czy jak to sie nazywa - strasznie
jasny; w zasadzie nie widzialem nikogo o tak jasnej cerze, no ale czyms
przeciez on sie musi malowac. bede wdzieczny za podanie jakichs
konkretnych nazw kosmetykow
chce tez zapytac jaka polecacie szminke? chodzi mi o bardzo intensywna
czerwien (to juz nie z plakatu) i w miare tania. do tego czarny cien pod
oczy.
czy moge tym cieniem pomalowac cala okolice oczu? dookola?
pytania dla was sa pewnie dziwne i smieszne :) ale nie bardzo sie
orientuje jesli chodzi o makijaz.
jeszcze jedno - chcialbym zeby wszystkie te kosmetyki byly tanie; nie
chodzi mi o trwalosc czy inne niezwykle cechy - chce po prostu zeby to
dobrze wygladalo :)
z gory dziekuje za pomoc

pozdrawiam
Marcin

1. Data: 2003-04-26 19:37:03

Temat: Re: makijaz a'la Manson
Od: "izusek" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-04-26 19:56:47

Od: "babka in klozeto ^^" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

a jest gdzies zdjecie mansona bez makijazu???jezeli tak to na jakiej
stronie??z chcecia zobaczylam bym go tak jaki jest naprawde....heh

--
^^ made by ~babka in klozeto~ ^^
^^wszystkie prawa zastrzelone^^

1. Data: 2003-04-26 20:39:47

Od: "izusek" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "babka in klozeto ^^" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> a jest gdzies zdjecie mansona bez makijazu???jezeli tak to na jakiej
> stronie??z chcecia zobaczylam bym go tak jaki jest naprawde....heh

Widzialam go kiedys bez makijazu w programi o nim na vivie. Zwykly facet ;D

1. Data: 2003-04-27 05:52:24

Od: Marcin 'Dionizos' <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'Dionizos' wrote:
> chcialem sie dowiedziec czym moge zrobic sobie taki makijaz jaki on ma
> na plakatach?

konkretnie chodzi mi o cos takiego:
http://66.148.13.230/gallery/zoom/719.jpg

pozdrawiam
Marcin

1. Data: 2003-04-27 06:12:06

Od: Marcin 'Dionizos' <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

izusek wrote:
> Użytkownik "babka in klozeto ^^" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

na stronach raczej nie. jest go troche na vhs'ach z tras koncertowych i
na starych zdjeciach. odkad jest troche popularny raczej nie pokazuje
sie publicznie bez makijazu. w koncu troche pracowal na swoj wizerunek ;)

> Widzialam go kiedys bez makijazu w programi o nim na vivie. Zwykly facet ;D

spodziewalas sie czegos innego? ;) wg nie taki znowu zwykly bo calkiem
przystojny

pozdrawiam
Marcin

1. Data: 2003-04-27 09:26:43

Od: "Insane" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.marilyn-manson.ch/galerie/spooky1.jpg

1. Data: 2003-04-27 13:35:01

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> konkretnie chodzi mi o cos takiego:
> http://66.148.13.230/gallery/zoom/719.jpg

Czarny cień dostaniesz w większości perfumerii - zapytaj po prostu który
jest najtańszy. Do tego kup czarną konturówkę i obwiedź całe oczy dookoła -
cieniem nie uzyskasz tak mocnego efektu, a poza tym czarna konturówka będzie
Ci potrzebna do wykonania makijażu ust - gdzie niegdzie szminka jest nią
przyciemniona. Z podkładem będzie najtrudniej ale możesz kupić bardzo jasny
korektor, wymieszać go z niewielka ilością kremu nawilżającego (bo korektory
są gęstsze niż podkład). Podkład musiałby być bardzo gęsty, no i ciężko było
by Ci znaleźć go w tak jasnym odcieniu.
Najbardziej efektowne w stylizacji Mansona są szkła kontaktowe - możesz
poszukać takich z serii 'wild eyes' ale to już większy wydatek (bo on ma
przeważnie dwie różne soczewki - jedną białą a drugą czarną).
Dobrej zabawy:-)
DominikaNM

1. Data: 2003-04-27 13:45:49

Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DominikaNM" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
korektory
> są gęstsze niż podkład). Podkład musiałby być bardzo gęsty, no i ciężko

a tak mi sie skojarzylo- czego do makijazu uzywaja mrroczne (wampiryczne)
panie np. z Bolkowa, ew. przedstawiciele kapel black metalowych? Na podklad
to za ciemne, obilo mi sie o uszy ze sa to jakies farbki do twarzy (Ikea
kiedys tym handlowala- ???) ale - no wlasnie, gdzies dzwonilo... :))

Asiek

1. Data: 2003-04-27 14:08:41

Od: "Adam" <agro(wredna.baba)op.pl@jebac.spamerow.fm> szukaj wiadomości tego autora

> witam ponownie
>
> otoz wybieram sie na koncert Mansona w Polsce (to w sumie malo istotne);

Synku, idz Ty lepiej, przy niedzieli, na wycieczke do zoo.
Jesli chcesz miec ciemno wokol oczu - sluze pomoca.

gdzie kupic SVR [w-wa]?
L'Oreal oferta wiosna
pytanie dot.kremu
Jakie zabiegi na wiosnę?