mala rzecz a cieszy :)

1. Data: 2004-06-08 11:49:44

Temat: mala rzecz a cieszy :)
Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupila sobie z nudow (a moze z promocji) mikserek do capuccino
zrobilam sobie capuccino...ale ma power...mozna by nim skarpetki w misie
wyprac... srednio lubie taka kawe ale rzeczywiscie dalo czadu
tak mi sie spodobalo ze zrobilam :

agataw

1. Data: 2004-06-08 12:08:59

Temat: Re: mala rzecz a cieszy :)
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zrobilam sobie capuccino...ale ma power...mozna by nim skarpetki w misie
> wyprac... srednio lubie taka kawe ale rzeczywiscie dalo czadu

a moze by tak spróbowac wyprac te skarpetki :)))
rozsmieszyłaś mnie dzieki
pzdr.
p.

1. Data: 2004-06-08 12:15:16

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 8 Jun 2004 13:49:44 +0200 I had a dream that Agata <a...@g...com.pl>
wrote:
> [...]
> zrobilam sobie capuccino...ale ma power...mozna by nim skarpetki w misie
> wyprac... srednio lubie taka kawe ale rzeczywiscie dalo czadu

Może zainstaluj bąbelki do wanny? To takie modne teraz.

1. Data: 2004-06-08 12:25:25

Temat: Re: mala rzecz a cieszy :) (calkowite OT)
Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl>
w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:s...@p...icsr.a
gh.edu.pl...

> Może zainstaluj bąbelki do wanny? To takie modne teraz.

to z 5 mikserkow musze conajmniej zakupic - 10 baterii paluszkow - i
znalezc sposob zeby to razem odpalic!!!!

(a gdyby jeden normalny?)

agataw - zakrecona bo ostatni dzien urlopu

1. Data: 2004-06-08 12:31:28

Temat: Re: mala rzecz a cieszy :) (rzeczywiscie zupelnie OT, ale fajne)
Od: "eM" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agata" napisala, ze:

> Kupila sobie z nudow (a moze z promocji) mikserek do capuccino (...)
> zrobilam sobie capuccino
> piane na mleku
> piane na herbacie
> piane na kawie
> piane na wodzie (!)
> piane na mydlinach w zlewie

Koniecznie wyprobuj na wlosach i to przy muzyce reggae lub hip hop ;-)

eM, ciekawa co wyjdzie

1. Data: 2004-06-08 15:49:18

Od: ojolka <ojola@_NOSPAM_Tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agata napisał:
> [...]
> zrobilam sobie capuccino...ale ma power...mozna by nim skarpetki w misie
> wyprac... srednio lubie taka kawe ale rzeczywiscie dalo czadu

a kupiłaś może w takim sklepie "wszystko po 5 złotych" ??

1. Data: 2004-06-08 20:28:46

Od: "olka" <o...@W...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a kupiłaś może w takim sklepie "wszystko po 5 złotych" ??

raczej z gazeta;] mniam mniam czy jakoś tak ;]
:))
tez jestem posiadaczko takiego urządzonka;]
pozdrawiam Olka

1. Data: 2004-06-08 21:46:24

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agata wrote:
> [...]
> zrobilam sobie capuccino...ale ma power...mozna by nim skarpetki w
> misie wyprac... srednio lubie taka kawe ale rzeczywiscie dalo czadu

===
Jak się wkurzysz na faceta to możesz sobie zrobić wściekłą pianę na ustach.

waldek
===

1. Data: 2004-06-09 10:26:16

Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agata <a...@g...com.pl> napisał(a):

> Kupila sobie z nudow (a moze z promocji) mikserek do capuccino...
he, he, teraz jak tylko bede wlaczac moje miachadelko, bede rechotac.
Ave!

Hania

1. Data: 2004-06-09 15:35:13

Od: "Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldek" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
> ===
> Jak się wkurzysz na faceta to możesz sobie zrobić wściekłą pianę na
ustach.

> waldek

Uwaga - będą wyznania :)

Waldek - wielbię Cię, uśmiałam się do łez, aż na mnie krzywo w pracy
patrzyli.

Margola Urechotana

Kasza perłowa,pęczak jak?
[pytanie] Jogurt wlasnej produkcji