male pytanko

1. Data: 2001-02-22 14:53:11

Temat: male pytanko
Od: "Agnieszka Litwin" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos z was spotkal sie z taka pietruszska o zapachu marchewki tzn raczej
smrodku marchewko podobnym i dlaczego to sprzedaja jako pietrucha. Mnie sie
wydaje ze to marchew pastewn, juz nie raz calu zakup prosto z siatki do
kosza powedrowa. Skad to sie bierze i co to jest?
Aga szukajaca pietruchy pachnacej

a...@a...com.pl
http://nasze-dzieci.dobrestrony.pl/dzieci/julia_litw
in/index.htm

1. Data: 2001-02-22 19:53:02

Temat: Re: male pytanko
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agnieszka Litwin <a...@a...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:97397s$s64$...@n...tpi.pl...
> [...]
> wydaje ze to marchew pastewn, juz nie raz calu zakup prosto z siatki do
> kosza powedrowa. Skad to sie bierze i co to jest?
Mówisz o korzeniu? Bo mam pewne podejrzenia.
Czy o naci?
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-02-26 12:02:48

Od: "Agnieszka Litwin" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak mowie o korzeniu. Niestety dzis mialam znow problem z kupieniem pietruch
:-((((((((((((
Aga

1. Data: 2001-02-26 13:09:16

Od: <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

a moze to pasternak

poczytaj:
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.rec
.kuchnia&tid=2285856

iza

1. Data: 2001-02-26 17:35:53

Od: "Agnieszka Litwin" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

To chyba to ale przez to ze tym oszukuja pietruche to jestem uprzedzona i
chyba nie bede szamac
Dzieki az info Aga

1. Data: 2001-02-27 01:20:01

Od: "Ania Derejski" <a...@v...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka Litwin" <a...@a...com.pl> wrote
> To chyba to ale przez to ze tym oszukuja pietruche to jestem uprzedzona i
> chyba nie bede szamac
> Dzieki az info Aga
>
> --
Moze i nie oszukuja.
Nie wiem skad jestes, bo tutaj (Kanada)
tez kupowalam pietruszke ktora wcale nie jest pietruszka.
Ja myslalam, ze to pietruszka i dziwilam sie dlaczego to sie
nie nazywa korzeneim pirtruszki tylko jakas inna nazwe temu dali.
Wcale nie dali innej nazwy jest to wlasnie pasternak a nie pietrucha.
Ale dzis w sklepie warzywno-owocowym
WIDZIALM NA WLASNE OCZY KORZEN PIETRUCHY!!
Nawt nac nie byla ucieta i pisalo nawet ze to jest korzen pietruszki..
Mysle jednak ze niewiele sklepow sprzedaje korzen pietruszki.
Ten w ktorym widzialm piertuche ma wiele roznych warzyw i owocow
ktorych inne sklepy nie maja. Np korzen selera tez nie wszystkie
sklepy maja.
pozdrawiam Ania

1. Data: 2001-02-27 09:18:16

Od: <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

ja mialam na mysli sytuacje nastepujaca:

Polska, sklep warzywny, sprzedaja produkt pod nazwa pietruszka korzeniowa a
jest to pasternak

tutaj w UK nie ma korzenia pietruszki w sprzedazy, tylko pasternak i nazywa sie
parsnip

iza

1. Data: 2001-02-28 01:55:41

Od: "Ania Derejski" <a...@v...ca> szukaj wiadomości tego autora

<i...@y...com> wrote in > ja mialam na mysli sytuacje nastepujaca:

> Polska, sklep warzywny, sprzedaja produkt pod nazwa pietruszka korzeniowa
> jest to pasternak

A to dla mnie cos nowego.
Nigdy wczesniej nie widzialm w Polsce pasternaku.
Znalam go raczej z nazwy ...no coz...czsy sie zmieniaja :)))
pozdrawiam
Ania

Re: Dieta Montignac.
Obiad komunijny - co można zamrozić?