małe robaczki w miszkaniu

1. Data: 2004-10-09 12:22:36

Temat: małe robaczki w miszkaniu
Od: "karow" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam problemik z małymi beżowymi, jasny brązik robaczkami chodzącymi sobie po
panelach w pokojach, na kaflach w łazience. mają coś ok 1 mm długości (to te
większe) i mniejsze. wyglądają jak małe mróweczki ale mają brzuszki (tył)
grubszy. te robaczki umieją skakać w górę na ok 2 cm możliwe że też więcej
ale już tego nie widziałem ;))). Jak mam na podłodze książki to wchodzą
pomiędzy karteczki i chodzą sobie lub 'czytają'.

czy wie ktoś co to za stworzonka i jak się ich pozbyć??
trochę mnie denerwują.

Pozdrawiam,
Dominik

1. Data: 2004-10-09 16:07:31

Temat: Re: małe robaczki w miszkaniu
Od: "Żenia" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapewne są to mrówki faraonki. Jak się ich pozbyć? Też chciałabym to
wiedzieć bo strasznie mnie denerwują. Pozdrawiam. Żenia.

1. Data: 2004-10-09 17:01:23

Od: "remina" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Nie wiem, co to za istoty, ale chyba możesz się ich pozbyć.Mieszkam w
bloku i ok 2 lata temu odwiedziły mnie karaluchy.Wezwałam specjalistę,
spryskałam mieszkanie i pozbyłam się robactwa, ale za radą koleżanki kupiłam
płytki odstraszające karaluchy, profolaktycznie. Co 3-4 miesiące kupuja taką
płytkę i przez ten czas nie mam w mieszkaniu ŻADNEGO stwora. Płytki są
nasączone jakimś wyciagiem z nasturcji nieszkodliwym dla ludzi, skutecznym w
walce z robactwem. Kupiłam je w sklepie drogeryjno-ogrodniczym.
Pozdrawiam.

1. Data: 2004-10-11 12:16:57

Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Żenia wrote:
> Zapewne są to mrówki faraonki.
Skaczące mrówki? To chyba jakieś mutanty. Rozmiar też się nie zgadza.
Piotr

1. Data: 2004-10-11 12:33:00

Od: Ormianin <o...@c...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 9 Oct 2004 14:22:36 +0200, na pl.rec.dom, karow napisał(a):

> [...]
> pomiędzy karteczki i chodzą sobie lub 'czytają'.
>
> czy wie ktoś co to za stworzonka i jak się ich pozbyć??

A to nie pchly?
Sa jeszcze takie zuki, zywia sie tynkiem lub jakas formacja ceglana...
czasem widuje, ale rzadko

1. Data: 2004-10-11 16:51:53

Od: "karow" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś wie gdzie mogę znaleść na internecie galerię takich zwierzątek??

Pozdrawiam,

Dominik

1. Data: 2004-10-12 07:54:36

Od: "Dominik" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A to nie pchly?
> Sa jeszcze takie zuki, zywia sie tynkiem lub jakas formacja ceglana...
> czasem widuje, ale rzadko

a skąd mogły by się wziąć pchły ??
mieszkanie jest nowe, rok temu dopiero skończyli stawiać i zakończyłem
remonty więc może jeszcze się nie wyprowadzily zwierzaczki po tym jak ja się
wprowadziłem.

ale dałeś mi do myślenia z tymi pchłami i na internecie znalazlem zdjęcie
pchły i tak jak patrze na te stworzonka to trochę są podobne ale skąd mogły
by się wziąć (oczywiście jeżeli to pchełki) zwierzątek nie mam.

pozdrawiam,
Dominik

Lodówka "ARISTON MBA 3832V"-problem
Utrzymanie chodnika prawie graniczącego z działką
Garść pytań o RAYPATH
Płyta gazowa palnikowa czy elektryczna ceramiczna ?
Bardzo i pilnie potrzebuję...