malowanie tapety???

1. Data: 2001-09-05 08:42:11

Temat: malowanie tapety???
Od: "kate" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Mam mały problem, poradźcie proszę...
Chciałabym pomalować ściany pokryte tapetą, bez jej usuwania. Tapeta ma już
ok. 5 lat i nie wygląda ładnie. Ponieważ ogolnie trzyma się bardzo dobrze i
ma bardzo ciekawy wytłaczany wzór, wolałabym jej nie zrywać. I tu pojawia
się problem - czy należy ją wcześniej przed malowaniem zagruntować
odpowiednim preparatem (jeśli tak, to jakim?) czy wystarczy tylko podkleić
miejsca, w których lekko się odkleiła?
Może ktoś z Was ma doświadczenie w podobnym przypadku.
Za wszelkie rady będę wdzieczna
Pozdrawiam
Kate

1. Data: 2001-09-06 11:21:42

Temat: Re: malowanie tapety???
Od: Roman Osiłko <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zalezy od tapety
Ja malowalem tydzien temu na gruba wzorzysta tapete i niczym nie gruntowalem
i jest ok.
Malowalem walkiem do farb akrylowych (malym 15 cm , wlochaty) Malym bo
lepiej mozna pokryc w przypadku tloczen na tapecie. Farba Dekoral Akrylit W

1. Data: 2001-09-06 13:04:50

Temat: Odp: malowanie tapety???
Od: "kate" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Roman Osiłko <a...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9n7m35$mln$...@n...tpi.pl...
> [...]
> Malowalem walkiem do farb akrylowych (malym 15 cm , wlochaty) Malym bo
> lepiej mozna pokryc w przypadku tloczen na tapecie. Farba Dekoral Akrylit

Ogromne dzięki! Już myślałam, że mój pomysł jest do kitu, bo nikt nie
odpowiadał. Ile razy malowałeś? Czy farab może być jasna?
Pozdrawiam
Kate

lakier do parkiety
panele Classen z emarketu
Iniekcja krystaliczna - pilne (pomorskie)
Hałscliwy automat spłukujący
2 pytania: listwy wentylacyjne i brodziki