maly guz w okolicach zuchwy

1. Data: 2004-01-09 23:43:45

Temat: maly guz w okolicach zuchwy
Od: Michal Rzemieniecki <m...@i...gonna.change.this.someday.com> szukaj wiadomości tego autora

witam

wlasnie przez przypadek wykrylem u siebie maly guzek o srednicy okolo 0.5 cm
pomiedzy zuchwa, niedaleko ucha, po lewej stronie. wystraszylem sie, bo nie
wiem co to jest. mam 17 lat [rocznik 86], pale papierosy od lutego,
zeszlego roku. obawiam sie ze to rak.

bardzo prosze o jak najszybsza odpowiedz.

z powazaniem
Michal

2. Data: 2004-01-10 08:39:04

Temat: Re: maly guz w okolicach zuchwy
Od: "Grzegorz Iwanek" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Michal Rzemieniecki" <m...@i...gonna.change.this.someday.com>
napisal w wiadomosci news:btne50$u4b$1@bialystok.bsk.vectranet.pl...
> [...]
> zeszlego roku. obawiam sie ze to rak.
>
> bardzo prosze o jak najszybsza odpowiedz.

to moze byc wezel chlonny,
"rak" to raczej nie jest;
moze byles ostatnio przeziebiony?
=> a jezeli tak sie tym przejales, to idz to lekarza. Zbada cie i wyjasni
ci zapewne dokladnie o co chodzi.

3. Data: 2004-01-10 19:50:21

Od: "Barbara" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
roniez proponuje wizyte u lekrza bo u mojej kolezanki taki guzek (ok.1,5 cm)
byl nowotworowy. Na szczescie nie zlosliwy.

Basia

4. Data: 2004-03-11 17:15:02

Od: "M" <...@h...spam> szukaj wiadomości tego autora

stany nowotworowe rozwijaja sie wkarzdym wieku ale nie kazdy guz jest
nowotworem! nowotwor to najgorsze podejrzenie i stwierdzic go mozna jedynie
na podstawie badan patomorfologicznych! radze ci skonsultowac sie z dobrym
stomatologiem i otolaryngologiem. czas gra na twoja niekorzysc. pocieszyc
cie moge tylko tym ze byc moze jest to tylko tluszczak lub torbiel- nic
strasznego! Ach rzuc palenie to cie zabije!

woreczek------->>>> jak to jest???
proba
Chrapanie
Konsystencja stolca
Nowoczesna bezoperacyjna metoda leczenia hemoroidów