woreczek------->>>> jak to jest???

1. Data: 2004-01-09 23:24:42

Temat: woreczek------->>>> jak to jest???
Od: "M-i-c-h-u" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
ponawiam moje pytanie
jakie sa i czy wogole sa jakies dolegliwosci po usunieciu (laparoskop)
woreczka zolciowego (polip), czy polip w woreczku zolciowym daje jakies
objawy?? czy mozliwe jest zeby objawialo sie to porannym nudnosciami, oraz
nudnosciami po posilku, jak sie bez tego woreczka zyje, moze czyta to ktos
kto takowego juz nie ma

prosze o odpowiedz

pozdr
Michu

2. Data: 2004-01-10 08:05:29

Temat: Re: woreczek------->>>> jak to jest???
Od: "beata" <b...@s...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nudnosciami po posilku, jak sie bez tego woreczka zyje, moze czyta to ktos

Żyje się bardzo dobrze :-), bez nudności, bóli, i innych przykrych
dolegliwości. Co prawda woreczek usunęłam z powodu kamienia, ale choć minęło
juz 10 lat, nigdy nie żałowałam tej decyzji.

beata
--
"Daj mi Boże pogodę ducha bym mogła zaakceptować to czego nie mogę zmienić,
odwagę bym mogła zmienić to co zmienić mogę

proba
Chrapanie
Konsystencja stolca
Nowoczesna bezoperacyjna metoda leczenia hemoroidów
Obrzęk krtani i przełyku naczyniowo-ruchowy