mam lekką nadwagę

1. Data: 2006-11-10 10:05:47

Temat: mam lekką nadwagę
Od: "lotaria" <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

czy Meridia lek odchudzający jest bezpiecznym lekiem, może ktoś go
brał i może cokolwiek mi na jego temat powiedzieć.

2. Data: 2006-11-10 11:05:35

Temat: Re: mam lekką nadwagę
Od: Fizzzi <f...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

lotaria napisał(a):
> czy Meridia lek odchudzający jest bezpiecznym lekiem, może ktoś go
> brał i może cokolwiek mi na jego temat powiedzieć.

tez mam nadwage, czy niewiecie czy Rzad ma jakies plany refundacji dwoch
dostepnych lekow na nadwage. Lub jakies inne firmy zajma sie produkcja i
sprzedaza w znacznie tanszej cenie ?

--
Regards Fizzzi
GaduGadu #5311582

3. Data: 2006-11-10 16:15:21

Od: "Malek" <o...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lotaria" <l...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
> czy Meridia lek odchudzający jest bezpiecznym lekiem, może ktoś go
> brał i może cokolwiek mi na jego temat powiedzieć.

bralem to przez 2 tyg. Fakt troche schudlem ale samopoczucie po nim jest jak
po amfetaminie ( czujesz sie ciagle zdenerwowany , nie jesz , nie spisz i
pocisz sie )

--

Malek

4. Data: 2006-11-10 19:16:32

Od: Fizzzi <f...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Malek napisał(a):
> [...]
>
> bralem to przez 2 tyg. Fakt troche schudlem ale samopoczucie po nim jest
> jak po amfetaminie ( czujesz sie ciagle zdenerwowany , nie jesz , nie

rownie dobrze mozna schudnac po efedrynie dostepna w aptekach w
Tusipekcie lub Pseudoefedryna w leku na katar sudafed. Ale wybor nalezy
do Ciebie albo masz nadwage albo zryta psyche.
Tak to jest z "dopalaczami"

5. Data: 2006-11-10 19:21:20

Od: Mateusz Szczyrzyca <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

2006-11-10: Fizzzi wrote:

> tez mam nadwage, czy niewiecie czy Rzad ma jakies plany refundacji dwoch
> dostepnych lekow na nadwage. Lub jakies inne firmy zajma sie produkcja i
> sprzedaza w znacznie tanszej cenie ?

Zaczęlibyście sport uprawiać, lenie skończone. Refundacji lenistwa Wam
jeszcze brakuje (ponoć te dziwadła i tak nie działają na dłuższą metę i
dobrze).

--
{ <http://www.rowerowe.net> - wycieczki rowerowe, zawody, sprzęt }
{ <http://www.bikertrzebinia.pl> - trzebińska grupa rowerowa }

6. Data: 2006-11-10 19:36:41

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lotaria" <l...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

>czy Meridia lek odchudzający jest bezpiecznym lekiem, może ktoś go
>brał i może cokolwiek mi na jego temat powiedzieć.

kuron stosowal i wciaz jest gruby:( poza tym meridia chyba nie jest na LEKKA
nadwage?

7. Data: 2006-11-10 20:16:34

Od: "Mermaind" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Fizzzi" <f...@w...op.pl> wrote in message
> Ale wybor nalezy
> do Ciebie albo masz nadwage albo zryta psyche.

To już wolę lekką nadwagę :)))
Choć dla mnie najważniejsze w pewnym momencie stało się nie to, ile ważę,
ale moja kondycja :) Na _lekką_ nadwagę pomoże dobry strój. Dużo fajniejszym
celem jest sprawność i frajda z odrobiny ruchu :))

Pozdrawiam
Jola

8. Data: 2006-11-11 10:36:13

Od: "evuncia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie znam leków na nadwagę skutecznych a nie powodujących skutków
ubocznych. Znam za to dwie diety, każda z osobna bardzo skuteczna o
ile stosowana konsekwentnie, rozumnie i bez oszukiwania (samego
siebie). A efekt synergii przy stosowaniu obu jednocześnie jest wręcz
niesmowity. Oto one:
1) NŻPP - Nie Żryj Po Piątej (czyli od piątej wieczorem do piątej
rano)
2) ŻP - Żryj Połowę (nakładaj tyle co do tej pory i przed
konsumpcją usuń połowę z talerza).
Jeżeli ktoś zarzuci, że ŻP może doprowadzić do śmierci głodowej
- spokojnie! "Żyjemy dzięki 1/4 tego co zjadamy. Dzięki pozostałym
3/4 żyje nasz lekarz". Więc zaszkodzić możemy tylko naszemu
pierwszokontaktowemu.

A tak na marginesie: Nadwaga (w granicach rozsądku) nie wyklucza
zdrowia i świetnej kondycji. Znam dwóch panów z poważną nadwagą
ale w doskonałej formie. Jeden jest wyczynowym żeglarzem (jak on
balastuje swoją 470-kę przy wiatrach powyżej 6!), a drugi -
karateką (wychodzi na matę i ... zalega grobowa cisza, słychać
tylko bicie serca ... przeciwnika). Tak więc:
3) Znaleźć sobie sport i uprawiać go Z WIELKĄ PASJĄ.

Pozdrawiam i życzę zdrowia

9. Data: 2006-11-11 10:45:33

Od: Fizzzi <f...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1) NŻPP - Nie Żryj Po Piątej (czyli od piątej wieczorem do piątej
> rano)
LOL, napisac latwo, ale wez pomysl. I prosze Cie jak cos piszesz madrze.
I zrozum ze nie zasne jak bedzie meczyl mnie glod,

10. Data: 2006-11-11 10:49:38

Od: Fizzzi <f...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

evuncia napisał(a):

> 1) NŻPP - Nie Żryj Po Piątej (czyli od piątej wieczorem do piątej
> rano)
LOL, napisac latwo, ale wez pomysl. I prosze Cie jak cos piszesz to pisz

choroba
Badanie krwi
TECHN.FARM SZUKA PRACY W KRAKOWSKIEM
Co to moze byc za choroba lub bakteria