mam maly problem

1. Data: 2000-10-07 00:04:27

Temat: mam maly problem
Od: gabriela eliasz <g...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

MAM NA IMIE GABI I TO JEST MOJE PIERWSZE WEJSCIE
MAM MALY PROBLEM ZE ZNAJOMYM KTORY STRACIL NAMIETNOSC ,PASJE DO ZYCIA
DLA MNIE JEST TO PODSTAWOWE PRAWO BY ZYC ,NO I NIE WIEM CO Z TYM FANTEM ZROBIC .
MOZE MACIE JAKIES POMYSLY???????

2. Data: 2000-10-07 10:47:44

Temat: Re: mam maly problem
Od: Czesław Klott <c...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

gabriela eliasz <g...@p...wp.pl> napisał / wrote:

> MAM NA IMIE GABI I TO JEST MOJE PIERWSZE WEJSCIE
> MAM MALY PROBLEM ZE ZNAJOMYM KTORY STRACIL NAMIETNOSC ,PASJE DO ZYCIA
??????????

> DLA MNIE JEST TO PODSTAWOWE PRAWO BY ZYC ,NO I NIE WIEM CO Z TYM FANTEM ZROBIC .
> MOZE MACIE JAKIES POMYSLY???????

Witam,

1) wylacz <Caps Lock> - pisanie duzymi literami oznacza krzyk i jest niemile widziane

na liscie ;)
2) pod listem nalezy sie podpisac, inaczej jest to anonim ;)
3) wiecej szczegolow, nie jestem wrozka

--
Pozdrowienia Czeslaw <c...@p...wp.pl>

3. Data: 2000-10-07 16:28:08

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

HHHAAAA Haa :-)
to bylo genialne HaHa :-) (mam na mysli odpowiedz)
Arek

> [...]

widziane
na liscie ;)
2) pod listem nalezy sie podpisac, inaczej jest to anonim ;)

Archiwum listy dyskusyjnej pl-soc-inwalidzi
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-soc-inwalidzi/

4. Data: 2000-10-23 17:45:07

Od: " " <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> MAM MALY PROBLEM ZE ZNAJOMYM KTORY STRACIL NAMIETNOSC ,PASJE DO ZYCIA
> DLA MNIE JEST TO PODSTAWOWE PRAWO BY ZYC ,NO I NIE WIEM CO Z TYM FANTEM

napisz coś więcej. nic nie mówisz o tym, w jaki sposób problem znajomego jest
dla Ciebie problemem. Wodnikan

5. Data: 2000-10-27 09:54:44

Od: Apik <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

" " napisał(a):

> ZROBIC .
>
> napisz coś więcej. nic nie mówisz o tym, w jaki sposób problem znajomego jest
> dla Ciebie problemem. Wodnikan

No i przy okazji nie krzycz:(
--
3mka Apik