mam talent

131. Data: 2008-10-08 06:28:58

Temat: Re: mam talent
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:1259.000003ca.48ec1e59@newsgate.onet.pl...
> Paulinka:

> na

> przymus?? LOL - przymusu nie ma, glupoty opowiadasz.
> A popularnosc w szkole jest takim samym zjawiskiem jak i w Polsce.
> Grupki,
> klitki, lubieni nielubieni - to zjawisko powszechne.

No wiesz... my mamy pojęcie o Ameryce na podstawie filmów, jakie Amerykanie
tworzą ;-)

Qra,

132. Data: 2008-10-08 06:31:42

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Iwon(K)a" <i...@N...gazeta.pl> napisał
| ale dlaczego ma sie nie nalezec i sie czlowiek o to ma nie upominac skoro
sa
| dowody na to, ze sie jest dobrym w tym co sie robi?
| znaczy siedz cicho w kacie, a znajda Cie jest skromoscia??

Porównaj sobie to ( trochę kiepska jakosć ):
http://www.youtube.com/watch?v=cIBu_WTh63k

z występem w Mam Talent. Takiego Kamila wszyscy pamiętali a nie to co się z
nim później zrobiło.

--
Kasia + Weronika (7-latka)
gg 181718

133. Data: 2008-10-08 07:10:18

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Iwon(k)a, moim zdaniem to z konserwatyzmem nie ma wspólnego.
> I dlaczego uważasz, że tańcząc poloneza (z małej litery, o ile nie
> chodzi Ci o pewną biała ciecz o wielu procentach) nie można się cieszyć?

Alez można. Umiarkowanie.

LL

--
Nasze: http://picasaweb.google.com/Elske72
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych dzwiekow

134. Data: 2008-10-08 07:23:49

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> To po co w ogóle ta dyskusja.... Młody znalazł się w tym dobrze. Jury co
> miało rzec - rzekło.

Ja pyskuję, bo mnie wnerwia że promuje się chamstwo, Jerry'ego Springera
i zawistność. Ot tyle. I jeszcze usprawiedliwia to tym, że chłopak
miał dobry humor.

LL

135. Data: 2008-10-08 07:33:44

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lolalny Lemur" <shure1@nospam_o2.pl> napisał w wiadomości

> Ja pyskuję, bo mnie wnerwia że promuje się chamstwo, Jerry'ego Springera i
> zawistność. Ot tyle.

Czyli kwintesencję polactwa.

Qra

136. Data: 2008-10-08 07:34:57

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Alez można. Umiarkowanie.

A krzyże z lipy "wydziergiwać" z rozmodloną miną?

Qra, no nieeeee

137. Data: 2008-10-08 07:48:28

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> A krzyże z lipy "wydziergiwać" z rozmodloną miną?

Pewnie nie złapiecie. Polonez to taniec historyczny i jako taki powinien
być wykonywany historycznie. Znaczy z założeniami z jakimi został
stworzony. Jako dumny i dostojny taniec narodowy. "Na dworach królów
polskich polonez, będąc elementem ceremoniału dworskiego, był paradą
szlachty przed monarchą. Tańczony był na rozpoczęcie balów, również
obecnie na niektórych, dla podkreślenia ich uroczystego charakteru".
Do radosnego fikania jest mazur.
Nie wiem jak to przetłumaczyć - coś w klimacie śpiewania hymnu przez
Górniak swego czasu.

LL

138. Data: 2008-10-08 07:59:49

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Czyli kwintesencję polactwa.

Wiedziałem, że Springer jest Polakiem :-)

Stalker

--
www.pomocdlarenaty.pl

139. Data: 2008-10-08 08:11:57

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Do radosnego fikania jest mazur.
> Nie wiem jak to przetłumaczyć - coś w klimacie śpiewania hymnu przez

No, nie ja jedna nie _złapałam_ :-/
http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2449347

Qra

140. Data: 2008-10-08 08:13:35

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> Wiedziałem, że Springer jest Polakiem :-)

Może nie tyle Polakiem, co potomkiem Żydów polskich...

Qra, albo rosyjskich, ale to też Słowianie :-)

ustal latwiej spotkanie na gre, zabawe, wyjscie
Free Advertising - SEO
Hair Removal
szkolny quiz ;)
Propozycje zabaw na imprezie urodzinowej 8-latka