maseczki sciagajace pory

1. Data: 2003-07-22 08:32:47

Temat: maseczki sciagajace pory
Od: "madzia" <m...@p...homeip.net> szukaj wiadomości tego autora

znacie moze jakies maseczki badz plyny ktore skutecznie zamykaja pory?

1. Data: 2003-07-22 10:06:15

Temat: Odp: maseczki sciagajace pory
Od: "mrowka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik madzia <m...@p...homeip.net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bfisnj$cqv$...@a...news.tpi.pl...
> znacie moze jakies maseczki badz plyny ktore skutecznie zamykaja pory?

Witaj
Już ktoś o to pytał, ale ponownie moge polecić maseczke Eris do cery tłustej
i mieszanej - wygładzająca i zwężająca pory. Maseczka ta matuje skóre i
rzeczywiście ściąga pory. Kosztuje ok.12 zł. za tube 75 ml.Polecam do
wypróbowania
Pozdrawiam
magda

1. Data: 2003-07-22 12:58:21

Temat: Re: maseczki sciagajace pory
Od: "Joasia" <j...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest tak maseczka Yves Rocher oczyszczajaco-sciagajaca z glinka zielona z
serii Bio-Camille, nie jest moze najtansza (nie pamietam dokladnie ile
kosztuje) ale za to bardzo wydajna. I jeszcze Avon maseczka tez z glinka
zielona oczyszczajaca i zwezajaca pory z zielonej serii Solutions, normalnie
kosztuje 29,90 ale warto czychac na promocje.
Pozdrawiam
Joasia

1. Data: 2003-07-22 14:40:14

Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

"madzia" <m...@p...homeip.net> wrote...

> znacie moze jakies maseczki badz plyny ktore skutecznie zamykaja
pory?

Polecam maseczke St Ives z glinka mineralna, rzeczywiscie sciaga
fajnie pory. Nalada sie ja na kilkanascie minut (jest taka zielona), a
potem zmywa.

Gosia

1. Data: 2003-07-22 21:36:02

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 22 Jul 2003 16:40:14 +0200, Gosia <G...@b...org> wrote:

: Polecam maseczke St Ives z glinka mineralna, rzeczywiscie sciaga
: fajnie pory. Nalada sie ja na kilkanascie minut (jest taka zielona), a
: potem zmywa.

sprawilam sobie te maseczke i niestety moja skore ona drazni, piecze od razu
po nalozeniu. pachnie troche mietowo, wiec pomyslalam, ze zawiera mentol,
ktory jest drazniacy, ale w skladzie go nie znalazlam. dziwne...

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2003-07-22 22:40:18

Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Kulpa" <k...@k...net> wrote...

> [...]
mentol,
> ktory jest drazniacy, ale w skladzie go nie znalazlam. dziwne...

Hmmm, moze rzeczywiscie jst w niej jakis skladnik, ktory Cie uczula
lub Twoja skora jest bardziej wrazliwa? Mnie tam malo co uczula i
drazni na szczescie i ta maseczka tez jest ok :-) Ale to tylko
propozycja, Madzia przeczyta, co zaproponowalysmy i wybierze :-)

Gosia

1. Data: 2003-07-23 16:51:32

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 23 Jul 2003 00:40:18 +0200, Gosia <G...@b...org> wrote:
:
[...]

jestem sklonna do alergii, ale kosmetyki rzadko mnie draznia (bardziej
pylki i inne takie), a tyle osob juz polecalo te maseczke, ze sie po prostu
zdziwilam... i to nie jest takie klasyczne uczulenie, nie swedzi, nie robia
sie wypryski, tylko po prostu piecze od razu po nalozeniu :(

: Ale to tylko
: propozycja, Madzia przeczyta, co zaproponowalysmy i wybierze :-)

jasne ze tak, dla kazdego co innego :)

a w dziedzinie maseczek z glinka polecam Freemans, niestety nie
wszedzie mozna to dostac; maseczka jest z awokado i platkow owsianych plus
glinka zielona, bardzo ladnie oczyszcza i wygladza do tego. cena ok. 20 PLN
za taka sama tube, jak St.Ives.

kasica

1. Data: 2003-07-23 19:26:35

Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Kulpa" <k...@k...net> wrote...

> i to nie jest takie klasyczne uczulenie, nie swedzi, nie
> robia sie wypryski, tylko po prostu piecze od razu po nalozeniu :(

Acha, to mnie tez sie cos takiego dzieje, ale bardzo leciutko i nie
zawsze, czesciej, kiedy wczesniej uzyje peelingu.

> glinka zielona, bardzo ladnie oczyszcza i wygladza do tego. cena ok.
20 PLN
> za taka sama tube, jak St.Ives.

Czyli cena tez podobna do ST Ives - nastepnym razem wyprobuje, jak
gdzies znajde, zapisalam nazwe :-)

Gosia

dobra kosmetyczka w Bydgoszczy
poszukuję konsultantki Awon w Krakowie
golarka dla kobiet - prezent
nawiazanie do watku rewelacja ale [Lodz]
[OT] papatki!!! jade na urlop