kosmetyki AVENE

1. Data: 2003-07-22 10:41:41

Temat: kosmetyki AVENE
Od: "Kwizak" <r...@p...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Kosmetyczka wlasnie poradzila mi stosowanie kosmetykow firmy AVENE.
Czy ktoras z Was stosowala te preparaty? Chodzi mi szczegolnie o serie do
cery tradzikowej. Sa to dosc drogie produkty,wiec zanim sie zdecyduje na
zakup,postanowilam zasiegnac waszej opinii. Czy polecacie? Pozdrawiam.

1. Data: 2003-07-22 11:17:27

Temat: Re: kosmetyki AVENE
Od: f...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Ja bardzo polecam tą firmę, odkąd zaczęłam używac moja skóra sie zancznie
poprawiła. Znikneły zaczerwienienia, i pory są oczyszczone.
Polecam diroseal na trądzik różowaty.
Bardzo lubię krem cleanance, matuje skóre i rozjaśnia, na lato używam
cleanance teintee (peach) zamiast podkładu i bardzo sobie go chwale :).
Dobra rada, kosmetyki najlepiej kupować w promocji- są pakowane pod 2 i można
kupic za 70 zł gdzie ich normalna cena to 40, 50, 60 zł.

pozdrawiam

frociak

1. Data: 2003-07-22 21:07:55

Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

moja kosmetyczka je polecala - tez sie przymierzam do kupna.

Izis_

1. Data: 2003-07-23 07:41:17

Od: "gwx" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kwizak" <r...@p...lublin.pl> napisał w wiadomości
> Witam. Kosmetyczka wlasnie poradzila mi stosowanie kosmetykow firmy AVENE.
>
> Hejka:-)
Używam tych kosmetyków od ponad roku. Dwa razy dziennie obowiązkowo zmywacz
Cleanance (taki zielony w butelce), jeżeli masz tłustą cerę to krem
Cleanance K na noc, pod makijaż fajna jest emulsja Clean-AC. Jestem bardzo
zadowolona, ale jeżeli masz wrażliwą cerę proponuję najpierw zaopatrzyć sie
w próbki (małe tubki bez problemów dostępne w aptekach, gdzie sprzedają tę
serię), bo te kosmetyki są dość piekące zwłaszcza Cleanance K.
Powodzenia w używaniu;-)
pozdrówki - Gośka Lublin.

maseczki sciagajace pory
dobra kosmetyczka w Bydgoszczy
poszukuję konsultantki Awon w Krakowie
golarka dla kobiet - prezent
nawiazanie do watku rewelacja ale [Lodz]