Mleczko do twarzy bez alkoholu, kolagenu i alantoiny?

1. Data: 2003-07-22 10:49:41

Temat: Mleczko do twarzy bez alkoholu, kolagenu i alantoiny?
Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy ktos z szanownych grupowiczek i grupowiczow zna jakies mleczka do twarzy
nie zawierajacych powyzszych skladnikow?
Poszukuje oczywiscie nie dla siebie :-)

Pozdrawiam

Konrad

1. Data: 2003-07-22 11:48:16

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@p...onet.pl wrote:

> Czy ktos z szanownych grupowiczek i grupowiczow zna jakies mleczka do twarzy
> nie zawierajacych powyzszych skladnikow?

alkoholu prawie zadne nie zawiera, to latwo wyeliminowac. sprawdz
mleczko lawendowe Ziai (i kazde inne tej firmy), ale obawiam sie, ze
wiekszosc dostepnych na rynku moze zawierac alantoine, bo to srodek
lagodzacy.

xx.

1. Data: 2003-07-22 13:02:26

Od: "Joasia" <j...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z tych co mam w domu to kwalifikuje sie smietanka kosmetyczna z zielem
swietlika firmy Ava do kupienia raczej tylko w gabinetach kosmetycznych oraz
oczyszczajace mleczko nawilzajace firmy Avon z serii Solutions niebieskiej
do kupienia u konsultantek.
Pozdrawiam
Joasia

1. Data: 2003-07-22 13:43:01

Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

In news:432d.00002791.3f1d16c5@newsgate.onet.pl,
Użytkownik <k...@p...onet.pl> typed:

> Czy ktos z szanownych grupowiczek i grupowiczow zna jakies mleczka do
> twarzy nie zawierajacych powyzszych skladnikow?

AFAIK to mleczko Neutrogena Deep Clean ich nie zawiera.

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2003-07-24 06:23:32

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje wszystkim Paniom za odpowiedzi. Oczywiscie przekaze informacje osobie
zainteresowanej.

Pozdrawiam

Konrad

kosmetyki AVENE