maszynka zelmer+pomidory

1. Data: 2006-07-18 15:25:33

Temat: maszynka zelmer+pomidory
Od: "Jean" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

bedac u rodzinki widzialem specjalna nasadke do wyciskania pomidorow w
maszynce elektr. zelmera
szukam czegos takiego od dawna, ale niestety nic nieznalazlem
nasadka ktora widzialem, ma ponad 10 latek i niepamietaja gdzie ja kupili
obecnie przecier na zime robie mielac pomidory z pestkami i skorkami
pestki sa cale wiec przecier nie jest gorzki, ale chcialbym zrobic tym razem
go inaczej
na allegro znalazlem rezne ustrojstwo, ale 50 czy 100kg pomidorow recznie
przerobic to masakra ;)
wyglada to tak:
http://allegro.pl/item116242479_dmaszynka_do_wyciska
nia_pomidorow_bergner_bg_1925.html
moze ktos w was wie gdzie mozna takowa nasadke na maszynke elektr. kupic?
bede wdzieczny za pomoc ;)

Jean

2. Data: 2006-07-18 15:46:23

Temat: Re: maszynka zelmer+pomidory
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jean" <j...@w...pl> wrote in message news:e9iul7$9v$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
nia_pomidorow_bergner_bg_1925.html
> moze ktos w was wie gdzie mozna takowa nasadke na maszynke elektr. kupic?

W serwisach AGD - często sprzedają końcówki magazynowe - słać maile, tyle,
że trzeba znać nazwę.

3. Data: 2006-07-19 20:55:42

Od: "Jean" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W serwisach AGD - często sprzedają końcówki magazynowe - słać maile, tyle,
> że trzeba znać nazwę.

szukalem, nie maja ;/
ale moze ktos robi "firmowe inaczej" nasadki?

Jean

4. Data: 2006-07-20 00:11:17

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jean" <j...@w...pl> wrote in message

> szukalem, nie maja ;/
> ale moze ktos robi "firmowe inaczej" nasadki?
>
> Jean

Podaj do jakiego Zelmera.

5. Data: 2006-07-20 14:44:16

Od: "Jean" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podaj do jakiego Zelmera.

maszynka to Diana

Jean

6. Data: 2006-07-20 14:56:23

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jean" <j...@w...pl> wrote in message

> maszynka to Diana
>
> Jean

Napisz tutaj i zapisz adres - tam dostałem to, czego gdzie indziej za diabła
nie było:
http://www.cs.rzeszow.pl/index/index.php

W Zelmerze wymieniają nasadki do kiełbas oraz nasadki do mielenia i
szatkowania jarzyn, może Tobie o to chodzi?
http://www.zelmer.pl/pl/produkty/nasze_wyroby/sprzet
_kuchenny/maszynki/diana/

7. Data: 2006-07-20 15:03:58

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jean" <j...@w...pl> wrote in message

> maszynka to Diana
>
> Jean
Możliwe, że chodziło o "Szatkownicę do warzyw do "Diany" typ 86.4"
Tu kupisz:
http://www.feni.pl/index.php?item_number=6098&c=5

8. Data: 2006-07-20 19:18:40

Od: "Jean" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
_kuchenny/maszynki/diana/

>Możliwe, że chodziło o "Szatkownicę do warzyw do "Diany" typ 86.4"

dzieki, sprobuje napisac, a te 2 adresy to znam i szatkownice do warzyw mam
;)

Jean

9. Data: 2006-07-21 14:54:34

Od: "Jean" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Napisz tutaj i zapisz adres - tam dostałem to, czego gdzie indziej za
> diabła nie było:
> http://www.cs.rzeszow.pl/index/index.php

niestety nie maja ;/

Jean

10. Data: 2006-07-21 15:06:13

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jean" <j...@w...pl> wrote in message

> niestety nie maja ;/
>
> Jean

Nie wystarczy na korbkę? Sokowirówki nie lubią pomidorów, gdyż przecier z
miejsca żeluje.
http://www.galeriakuchenna.pl/index.php?id3=11&id4=1
&id5=5&pokaz=1&sid=4522baf12226a29b4d3a19dc488db3aa

Mrożenie zupy ogórkowej
panga z...?
Leczenie jedzenem - rozwolnienie
drożdże sypkie i tradycyjne