kapusta zasmażana jak?

1. Data: 2006-07-18 16:56:58

Temat: kapusta zasmażana jak?
Od: "Majkaa" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak robicie kapustę zasmażaną do schabowego?

2. Data: 2006-07-18 17:14:41

Temat: Re: kapusta zasmażana jak?
Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Majkaa" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
> Jak robicie kapustę zasmażaną do schabowego?

Nie robimy (my król) do schabowego kapusty, ale jak robimy kapustę póki
młoda - czyli jeszcze wciąż, to kroimy ją grubo, wrzucamy na mocno
rozgrzany olej na patelni, obsmażamy szybko, mieszając cały czas, aż złapie
kolor po brzegach, przykręcamy ogień na średni, przykrywamy patelnię i
podduszamy kapustę przez chwilę (ok 3-5 minut) mieszając od czasu do czasu.
Odkrywamy, wrzucamy do tego łyżkę masła, solimy, pieprzymy, wrzucamy dużo
posiekanego kopru, mieszamy wszystko i gotowe do pożarcia jest. Smaczne, nie
zagotowane na śmierć, dość lekkie, aromatyczne, trochę jeszcze chrupiące.

--
Edyta Czyż
... a tych pieprzonych materialistów rozstrzelamy.
... i zabierzemy im ich pieniądze.
/// /// z cyklu: nieopatrzne wyznania idealisty \\\ \\\

3. Data: 2006-07-18 17:58:08

Od: "d... aż się boję dopisać" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Majkaa" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
> Jak robicie kapustę zasmażaną do schabowego?

na takie upały?
smażony schabowy z kapustą zasmażaną?

FUJ!

dżdżownica

4. Data: 2006-07-18 18:13:31

Od: "Majkaa" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "d... aż się boję dopisać" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Majkaa" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
> >

> na takie upały?
> smażony schabowy z kapustą zasmażaną?
>
> FUJ!
>
> dżdżownica

Nie wszędzie są upały.

5. Data: 2006-07-18 18:46:47

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Majkaa" <m...@n...pl> wrote in message
> Jak robicie kapustę zasmażaną do schabowego?

Nie wiesz co to kapusta zasmażana? Nie umiesz gotować?

6. Data: 2006-07-18 19:04:44

Od: "d... aż się boję dopisać" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Majkaa" <m...@n...pl> wrote in message
>
> Nie wiesz co to kapusta zasmażana? Nie umiesz gotować?

umie, pyta się ciebie czy woźna w szkole umie
d.

7. Data: 2006-07-18 19:14:36

Od: "d... aż się boję dopisać" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "d... aż się boję dopisać" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> Nie wszędzie są upały.

wiem
na Antarktydzie nie ma
zrób sobie ctrl+F3 na panslavista i na Majkaa

d.

8. Data: 2006-07-18 19:19:28

Od: "onet.pl" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dżdżownica

FUJ
az

9. Data: 2006-07-18 19:46:14

Od: rAzor <k...@...tusk.plusk.de> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sowa napisał:

> [...]
> dużo posiekanego kopru, mieszamy wszystko i gotowe do pożarcia jest.
> Smaczne, nie zagotowane na śmierć, dość lekkie, aromatyczne, trochę

No jeszcze łyżeczka koncentratu i trocha kwasnej śmietany by sie zdało.
A obsmazyć na kostkach słoniny i bez przypalania kapusty na brzegach.
O yes.
--
rAzor

10. Data: 2006-07-18 20:23:16

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"rAzor" <k...@...tusk.plusk.de> wrote in message

Ja robię inaczej, zasmażana czyli ze zasmażką - posiekana, ugotowana do
miękkości kapusta, do tego zezłocona cebulka i na tym samym tłuszczu
odrobina zasmażki, aby nie była za gęsta. Kapusta na słodko, ale można dodać
trochę octu, aby zakwasić i tę zasmażkę - wywar robi się jak rzadki sosik i
cały smak w nim jest. Oczywiście można koncentrat pomidorowy, ale kwaśny
oraz śmietanę, względnie tylko śmietanę.

maszynka zelmer+pomidory
Mrożenie zupy ogórkowej
panga z...?
Leczenie jedzenem - rozwolnienie