matka

91. Data: 2003-09-18 10:07:14

Temat: Re: matka
Od: puchaty <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Istota Qwax widać straciła kontakt z nadświadomością popełniając

> Zagoń chłopa do ugniatania ciasta - nie dość że będzie
> chwila spokoju to jeszcze zysk w postaci gimnastyki dłoni -
> przy 'ugniataniu' jak znalazł ;-)))

To ja chcę całą piekarnię! Będę ugniatał, ugniatał, ugniatał, ugniatał,
ugniatał, ugniatał, ugniatał....

puchaty

92. Data: 2003-09-18 10:08:26

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qwax" <...@...Q> wrote:

> Gdzie?

W sklepie :(
pzdr
agi

93. Data: 2003-09-18 10:13:25

Od: "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com> szukaj wiadomości tego autora

"Qwax" <...@...Q> skrev i meddelandet news:22044-1063879579@213.17.138.62...

> Gdzie?

http://att.dealtime.com/xPP-Bread_Machines
Ania

94. Data: 2003-09-18 10:20:59

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości

> Użytkownik "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:57b4.0000079b.3f69832d@newsgate.onet.pl...

> Gdzie?

Widziałem w reklamie telewizyjnej, takiej z cyklu jakie to rewelacyjne i
cudowne i za jedyne kilkaset złotych, a w promocji, jeśli zdąrzysz jeszcze
dziś, to dostaniesz jeszcze zestaw pilniczków do paznokci, dwa samochody i
willę za miastem, ale trzeba się spieszyć bo telefony są aż gorące od
nadmiaru chętnych. Jak jeszcze dodam że reklamował to jakiś bubek od
któregoś z reality szoł, to ze smakiem zjadłem "niedopieczone gówno". Jestem
oczywiście w stanie sie przekonać jak ktoś wiarygodny to potestuje, ale tego
typu reklamy związane ze sprzedażą wysyłkową działają na mnie jakoś
odwrotnie, nie wiem dlaczego.

Pozdrawiam
Andrzej

95. Data: 2003-09-18 10:28:18

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"=sve@na=" <sveana antyspam@hotmail smiercspamerom.com> wrote:

> http://att.dealtime.com/xPP-Bread_Machines
> Ania

Albo np. tu:
http://allegro.onet.pl/show_item.php?item=15966937
pzdr
agi

96. Data: 2003-09-18 10:35:55

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Dla mnie tygodniowy chleb po prostu nie
> nadaje się do jedzenia

Bo nie jesz chleba tylko to niedopieczone g..., które
sprzedają jako 'chleb'.

Pozdrawiam
Qwax

97. Data: 2003-09-18 10:41:18

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qwax" <...@...Q> wrote:

> Wcale nie takie drogie - do 200$ za najdroższy a wiele
> poniżej 100$

Obiektywnie drogie nie sa. Subiektywnie dla mnie w tej chwili sa. Znasz te
wybory- co musze miec i na co trzeba wydac a co chcialabym lecz moge
zrezygnowac.
Chwilowo maszyna nalezy do tych drugich, tak samo zreszta jak porzadny
szybkowar, porzadny odkurzacz, porzadna lodówka... :)
pzdr
agi

98. Data: 2003-09-18 10:44:21

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Oasy" <un j23.nospammm@poczta.onet.pl> wrote:
\
> [...]
> oczywiście w stanie sie przekonać jak ktoś wiarygodny to potestuje, ale tego
> typu reklamy związane ze sprzedażą wysyłkową działają na mnie jakoś

Przetestowalam- jest dobre i chce miec.
Dodam, ze kupowane w porzadnym sklepie, porzadnej firmy, z gwarancja a nie w
TVschop.
pzdr
agi

99. Data: 2003-09-18 10:46:41

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> TVschop.

oups - korekta: 'shop'
pzdr
agi

100. Data: 2003-09-18 10:48:43

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Ressel" <r...@p...fm> wrote:

> Przypominam, że dyskusja zaczęła się od rady dla Margoli, by ograniczyła
> zakupy do CZTERECH wizyt w sklepie miesięcznie. Na moje sugestie, że to
> niemożliwe, odezwało się polemicznie kilka osób, ale okazuje się, że żadna z
> nich (z wyjątkiem sveany, która nie wie co to świeże pieczywo) nie jest w
> stanie tak własnie funkcjonować. Tyle.

Jasne.
pzdr
agi

samotna matka i podatki
Witam po powrocie ze szpitala
Nowe garnki - jak zacząć?
wege.dzieciak.pl - forum dla rodzin wegańskich i wegetariańskich
wege.dzieciak.pl - forum dla rodzin wegaƒskich i wegetariaƒskich