meble domo faber -pytania

1. Data: 2004-12-10 10:17:48

Temat: meble domo faber -pytania
Od: "m[...]" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

ktos ma ich mebelki?
My zamowilismy w salonie na Towarowej (Wawa) lozeczko. Wyglada pieknie
wplacilismy zaliczke a teraz okazuje sie za mamy zaplacic calosc i wtedy
mebelek do nas trafi. Tak nie za bardzo mi sie to podoba. Ale z drugiej
strony firma sprawia solidne wrazenie

PanTalon

1. Data: 2004-12-10 10:49:09

Temat: Re: meble domo faber -pytania
Od: "mona" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "m[...]" <p...@g...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> wplacilismy zaliczke a teraz okazuje sie za mamy zaplacic calosc i wtedy
> mebelek do nas trafi. Tak nie za bardzo mi sie to podoba. Ale z drugiej

Witam. Zamawialam u nich rok temu. Faktycznie jest tak, ze najpierw trzeba
wplacic pieniazki, a dopiero potem przywoza zamówiona rzecz. Niby firma jest
solidna ale co moge im zarzucic to to, ze zostalismy wprowadzeni w blad. Na
ulotce mebla, którego zamawialismy byla podana zla informacja dotyczaca
wypelnienia siedziska. Bylismy zadowoleni bo mialy byc bonele, ale pól roku
pózniej podczas naprawy gwarancyjnej okazalo sie, ze to wypelnienie jest
zupelnie inne. Moim zdaniem nie powinny wchodzic w gre takie pomylki, tym
bardziej, ze do tanich meble te sie nie zaliczaja.
Pozdrawiam.

1. Data: 2004-12-12 16:15:28

Od: "LOWKA" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wplacilismy zaliczke a teraz okazuje sie za mamy zaplacic calosc i wtedy
> mebelek do nas trafi. Tak nie za bardzo mi sie to podoba. Ale z drugiej

Mam od nich wypoczynek Dias, bardzo ladny, ale konstrukcyjnie bardzo slaby;
to sa meble do ogladania a nie do uzywania. Moja 3-osobowa sofa (z funkcja
spania) po dwóch tygodniach sie zapadla - nogi sie wygiely (puscily
polaczenia listew). Specjalisci z Firmy stwierdzili, ze meble z "funkcja
spania" nie maja gwarancji przy codziennym spaniu. Ja kupilem z 3 PLN dwa
katowniczki, wzmocnilem polaczenia i jest OK. Mój wniosek: - meble ladne,
tkanina porzadna, cena niezbyt wygórowana ale wykonanie niezbyt solidne.
Moze teraz cos sie poprawilo ? Z reszta w Twoim przypadku z lózeczkiem nie
powinno byc podobnych problemów, jak moje.
pozdrawiam.

blat na barek
Sofa - jaka?
Pralka wąska, czy nie?