Re: meble domo faber -pytania

From: "LOWKA" <r...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: meble domo faber -pytania
Date: Sun, 12 Dec 2004 17:15:28 +0100
Sender: r...@p...onet.pl@pa35.pleszew.sdi.tpnet.pl

> ktos ma ich mebelki?
> My zamowilismy w salonie na Towarowej (Wawa) lozeczko. Wyglada pieknie
> wplacilismy zaliczke a teraz okazuje sie za mamy zaplacic calosc i wtedy
> mebelek do nas trafi. Tak nie za bardzo mi sie to podoba. Ale z drugiej
> strony firma sprawia solidne wrazenie

Mam od nich wypoczynek Dias, bardzo ladny, ale konstrukcyjnie bardzo slaby;
to sa meble do ogladania a nie do uzywania. Moja 3-osobowa sofa (z funkcja
spania) po dwóch tygodniach sie zapadla - nogi sie wygiely (puscily
polaczenia listew). Specjalisci z Firmy stwierdzili, ze meble z "funkcja
spania" nie maja gwarancji przy codziennym spaniu. Ja kupilem z 3 PLN dwa
katowniczki, wzmocnilem polaczenia i jest OK. Mój wniosek: - meble ladne,
tkanina porzadna, cena niezbyt wygórowana ale wykonanie niezbyt solidne.
Moze teraz cos sie poprawilo ? Z reszta w Twoim przypadku z lózeczkiem nie
powinno byc podobnych problemów, jak moje.
pozdrawiam.