meble kuchenne

1. Data: 2007-07-25 12:27:42

Temat: meble kuchenne
Od: zenia <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Za 3-4 miesiace odbieramy mieszkanie i chcielibysmy juz teraz
zaprojektowac sobie meble kuchenne. Moze ktos z was polecilby mi gdzie
robia takie projekty (ja wiem, ze kazda firma sie tym zajmuje, ale
chodzi mi o solidna firme godna polecenia :)). Poza tym czy ktos sie
orientuje, gdzie mozna w miare tanio i solidnie zamowic meble do
kuchni?
Z góry wielkie dzieki
pozdrawiam :)

2. Data: 2007-07-25 12:29:37

Temat: Re: meble kuchenne
Od: zenia <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Zapomnialam dodac, ze chodzi mi o Trojmiasto lub cos w poblizu :)
:)

3. Data: 2007-07-26 06:37:00

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

[...]

moze sie nie znam ale lepiej by bylo wczesniej to zaprojektowac, tak zeby
ustalic gdzie ma byc doprowadzona woda, kanalizacja, prad, ew grzejnik jesli
jest.
bo teraz to chyba dopasowywanie mebli do tego co wymyslil developer?

ja u siebie projektowalem meble w BRW za 100 zł, tylko dlatego ze mialem
blisko, cena dobra, wizualizacja ladna i glownie po to zebym wiedzial co
chce a potem zaznaczyl developerowi gdzie chce miec wszystkie media w
kuchni.
meble pozniej robilem gdzie indziej:) ale bazujac na projekcie z BRW

--
pzdr
piotrek

malowanie plyty laminowanej
Urządzenie do gotowania jaj - jakie i opinie
Re: kuchenka indukcyna a rozrusznik serca
Odkurzacz samochodowy
okna PCV