meczacy kaszel

1. Data: 2002-10-06 08:43:32

Temat: meczacy kaszel
Od: "marta" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej wszystkim!!!od 2 tygodni meczy mnie zawsze rano okropny kaszel.czasami
mam wrazenie ze wyrwie mi pluca.czasami jest tak ze choc nie chce musze
kaszlnac bo po prostu mnie ciagnie.a kaszle tak ze wszystko mnie juz
boli.prosze moze znacie jakis skuteczny srodek na taki kaszel.dzieki za
rady.pozdrawiam.marta

2. Data: 2002-10-06 15:13:40

Temat: Re: meczacy kaszel
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marta" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kaszlnac bo po prostu mnie ciagnie.a kaszle tak ze wszystko mnie juz
> boli.prosze moze znacie jakis skuteczny srodek na taki kaszel.dzieki za

Wybierz się do lekarza...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

3. Data: 2002-10-07 08:46:38

Od: Aida <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

marta napisał(a):

> [...]
> kaszlnac bo po prostu mnie ciagnie.a kaszle tak ze wszystko mnie juz
> boli.prosze moze znacie jakis skuteczny srodek na taki kaszel.dzieki za

Spróbuj takiego ziolowego lekarstwa Neoazarina, dostepny jest w aptece bez
recepty. Kiedy ja mam suchy kaszel to tylko ten lek na mnie dziala, zadne
antybiotyki nie skutkowaly. Po dwóch miesišcach wysilkow ze strony lekarza i
mojej lekarz powiedział, że jestem przypadkiem, który powoduje, że zaczyna
wštpić w swoje umiejętności leczenia. No i ktoś mi polecił ten lek, po
tygodniu kaszlu juz nie było.
Pozdrawiam i zyczę szybkiego powrotu do zdrowia.
Joanna

4. Data: 2002-10-07 08:54:44

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aida" <a...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tygodniu kaszlu juz nie było.
> Pozdrawiam i zyczę szybkiego powrotu do zdrowia.

Ja jednak radziłabym wpierw iść do lekarza i wykluczyć obecność infekcji...
Może to jednak jest zapalenie oskrzeli, lub płuc nawet... Wcale nie musi być
gorączki... Wcale nie trzeba odczuć osłabienia... Człowiek tak kaszle i się
nad tym nie zastanawia, bo musi pewne rzeczy robić i kaszle dalej i myśli,
że przechodzi... ewentualnie zaczyna się sam leczyć, bo mu kaszel ciut
przeszkadza... a potem ma szczęście jeśli ktoś wezwie pogotowie jak upadnie
na ulicy... i zdążą go odratować...
--
Joanna, co to kiedyś miała takie "bezobjawowe" zapalenie płuc...
http://jduszczynska.republika.pl

5. Data: 2002-10-07 09:15:56

Od: Rafał <b...@d...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

marta wrote:

> [...]
> kaszlnac bo po prostu mnie ciagnie.a kaszle tak ze wszystko mnie juz
> boli.prosze moze znacie jakis skuteczny srodek na taki kaszel.dzieki za

to może Thiocodin
- jedyny bez recepty lek, zawierajacy kodeine
nie pomoże, ale przynajmniej trochę złagodzi.

R.

6. Data: 2002-10-07 17:49:50

Od: "marta" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki wszystkim za porady,chyba najpierw lepiej udam sie do lekarza,nie
wiadomo co to jest.pozdrawiam.marta

alkohol
testy na hiv - jak, gdzie, co pierwsze? ile kosztuja?
Choroby układu krążenia
Jakie objawy
szybkie upijanie sie