'media styl'

1. Data: 2002-10-15 14:11:51

Temat: Re: 'media styl'
Od: "Ela" <P...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanuś" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
news:ao9hfd$v$1@news2.tpi.pl...

> "> w polowie pazdziernika ma sie ukazac pierwszy nr gazetki 'media styl'.
> zobaczymy
>
> Jestem bardzo ciekawa, dzieki za informacje

Ja też i codziennie pytam w kiosku, ale ciagle nie ma.W internecie
wyczytałam, że juz latem planowano wydanie nowego pisma kobiecego
zastępujacego "Votre Beaute".
Czy ktos juz znalazł?
A może ktos zna tytuł, bo coś mi się wydaje, że "Media Styl" to jest nazwa
wydawnictwa, a nie pisma.
Pozdrawiam.
Ela