medycyna sportowa

1. Data: 2002-01-16 12:59:15

Temat: medycyna sportowa
Od: "Ola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam pytanie odnosni wlasnie medycyny sportowej - zawsze po treningu Aikido
bola mni wszystkie miesnie nastepnego dnia, yslalam, ze to tylko zakwasy i
sie "roztrenuja", ale mimo, ze cwicze 3 razy w tygodniu, dodatkowo
przynajmniej 2 razy w tygodniu jezdze konno, nie przechodzi i poruszam sie
jak paralityk, czy to normalne? Trwa to juz jakies 2 miesiace i w zasadzie
pprawy nie widac..

Dziekuje za odpowiedz,
Ola

2. Data: 2002-01-18 14:24:11

Temat: Odp: medycyna sportowa
Od: "KM" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ola <a...@w...pl> napisała:

> [...]
> jak paralityk, czy to normalne? Trwa to juz jakies 2 miesiace i w zasadzie

Wydaje mi się, że Twoje mięśnie bolą dlatego, że są po prostu przemęczone.
Zakwasy istotnie pojawiają się tylko na początku a następnie zanikają, ale
jest to wynikiem zwiększenia odporności mięśnia na wysiłek. W Twoim
przypadku mięśnie prawdopodobnie nie mają kiedy odpocząć. Pomyśl o zmianie
dni treningów tak aby jazda i Aikido były możliwie jak najmniej męczące i
ustal dni w których nie będziesz w ogóle ćwiczyć tak aby mięśnie mogły się
zregenerować. Jeśli to nie pomoże być może trzeba będzie zdecydować się na
tyko jedną z tych dyscyplin. Pamiętaj też o rozgrzewkach przed treningami -
mięśnie pracują wtedy o wiele wydajniej i nie męczą się tak szybko. Zabierz
się za to czym prędzej bo takie forsowanie mięśni może się skończyć o wiele
gorzej niż tylko bólem i zmęczeniem.

Pozdrowionka,
KM.

BTW najlepiej byłoby porozmawiać z lekarzem sportowym a jeśli nie masz
takiej możliwości to chociaż z trenerem.

3. Data: 2002-02-08 22:54:35

Temat: Re: medycyna sportowa
Od: "Kostuch" <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ola <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a24kst$chq$...@n...onet.pl...
> [...]
> jak paralityk, czy to normalne? Trwa to juz jakies 2 miesiace i w zasadzie

Witam
Jest to dla mnie dziwne skoro uprawiaż sport 3 razy w tygodniu nie powinno
być zakwosów bo organizm jest już przystosowany, problem może wynikać z
niedożywienia lub braku tlenu w komórce, nie będę tlumaczył Tobie co dzieje
się w komórce, ale jony wapnia i potasu mają utrudnioną prace.Mam urządzenie
które tą gospodarkę wyrównuje.
Rzadko pracuje fizycznie, ale jak to się zdarza to korzystam z tego
urządzenia i problem z kwasem mlekowym z głowy.
Co ciekawe nasi najlepsi sportowcy to urządzenie wykorzystuja i są efekty
miedzy inny Adam Małysz.
Powiedz coś więcej.
Pozdrawiam
Krzysztof Kostuch

4. Data: 2002-02-11 09:31:44

Od: "Illinois" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jest taki suplement Glutamina sproboj go powinno roche pomoc

Użytkownik "Kostuch" <f...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> urządzenia i problem z kwasem mlekowym z głowy.
> Co ciekawe nasi najlepsi sportowcy to urządzenie wykorzystuja i są

Sauna a zdrowie
ginekolog
Dolegliwości związane z bulimią?
nie jest tak zle..