menu "weselne" - opis z dygresjami

1. Data: 2003-10-29 07:03:34

Temat: Re: menu "weselne" - opis z dygresjami
Od: Magdalena Potocka <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kruszyna
> (od soboty nie panna)

również naj :-)

Magda - od 2,5 miesiąca mężatka. a że mąż głodomór i "odkurzacz", to ja
bardzo poproszę o ten przepis na torcik makowy :-)

1. Data: 2003-10-29 07:20:23

Od: Ulka <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kruszyna
> (od soboty nie panna)

Wszystkiego naj, duzo wytrwalosci :) i przyjazni, to sie przydaje po 30
latach.
Ulka - 33 lata temu, przyjecie dla najblizszych i okolo 20 wyjazd do Zakopanego
(noc poslubna w sypialnym :))))

1. Data: 2003-10-29 07:34:48

Od: "Aneta" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wiku" <s...@r...pl> napisał w wiadomości

> gratulacje :) i powodzenia na tzw. nowej drodze zycia
> wiku
> (dwa lata po slubie)
>
> --

gratulacje i sto lat z jednym chłopem;))
aneta 3 i pół roku po ślubie (liczba gości 250 sztuk i z weselem trwającym
do 8 rano hej)

1. Data: 2003-10-29 08:28:34

Od: "KasiaO" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kruszyna
> (od soboty nie panna)
Serdeczne gratulacje i najlepsze życzenia!!! Dużo szczęścia na nowej drodze
:)
Kasia

1. Data: 2003-10-29 08:50:05

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kruszyna
> (od soboty nie panna)

Gratulacje szczere i usciski dla Mlodej Pary

Basia, od 9 lat z mezem na stanie;-) a co do wesela, to studenckie bylo, na
jakies 45 osob, wszystko szykowalismy sami, oczywiscie z pomoca przyjaciol i
gosci w jednym, w kuchni w akademiku;-) (dla rodzicow i swiadkow obiad w
knajpie byl)

pozdrawiam serdecznie
Basia

1. Data: 2003-10-29 09:02:42

Temat: Re: ]OT] Gratulacje! [bylo: Re: menu]
Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...net> napisał w wiadomości
> A na 'urodzie' sie nie pochwalilas ;)

Nadrobie dzisiaj ;)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-10-29 09:04:14

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nell" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> ps zaitrygowałaś mnie tym makowym..może zdradzisz chociaż mniej więcej?...

Nie ma sprawy. Jutro przyniose przepis. Co prawda pamietam tez go tak "z
glowy", ale moze cos pokrece, wiec lepiej podeprzec sie sciaga :) To jest
ciasto, w ktorym nie ma ani grama maki :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-10-29 09:06:05

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pawel J Maczewski" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> Gratulacje :-)))))))))
> I jak jest ? :)

BYCZO :))) Czesc menu jeszcze do dzisiaj tkwi w lodowce :) To sie jednak
sprawdza, ze zawsze sie robi za duzo. Mnie to jednak nie martwi :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-10-29 09:07:21

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Potocka" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
> Magda - od 2,5 miesiąca mężatka. a że mąż głodomór i "odkurzacz", to ja
> bardzo poproszę o ten przepis na torcik makowy :-)

Jutro postaram sie przyniesc. Jesli nie przyniose, to na mnie nawrzeszczcie.
Bede lepiej pamietac :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-10-29 09:08:26

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KasiaO" [i nie tylko]

Wszystkim bardzo dziekuje ;)))) <cmok, cmok>

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

szef kuchni poleca
Ciasto cynamonowe
Re: co mozna mrozic, a czego nie?
dzis podajemy...watrobki z sokiem malinowym i octem balsamicznym
rybka wedzona ???