menu "weselne" - opis z dygresjami

1. Data: 2003-10-29 09:26:40

Temat: Re: menu
Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson napisala:

>byly kabanosy, pociete w krotsze kawalki, ulozone w stos, polane
>spirytusem i podpalone.

A nadawaly sie potem jeszcze do jedzenia ? ;)

Dunia

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-10-29 11:04:57

Temat: Re: menu "weselne" - opis z dygresjami
Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomyslności, cierpliwosci, zdrowia i życzliwości wokół.

--
Kasia- Rzeszów

1. Data: 2003-10-29 12:30:26

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 29 Oct 2003 10:26:40 +0100, "Dunia"
<d...@n...net> wrote:

>A nadawaly sie potem jeszcze do jedzenia ? ;)
>
>Dunia

jak najbardziej, byly lekko cieple po wierzchu...no, one NIE
palily sie jak ognisko w koncu ;))))))

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-10-29 20:25:50

Od: Pawel J Maczewski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie o menu sie pytalem ;P ;-)))

--
Kender
/* This post is licensed under the conditions of *

1. Data: 2003-10-29 21:56:52

Od: "dorka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka (Wrocław)" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

[ciach opis]

> Bylo smacznie i milo. A tak sie chcialam podzielic, bo nie umiem trzymac
> jezyka za zebami :)

Wszystkiego, co w zyciu najsmakowitsze w przenosni i doslownie.

Serdecznosci
Dorota

1. Data: 2003-10-30 08:24:55

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie o menu sie pytalem ;P ;-)))

Wiem, wiem ;))

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-10-30 10:11:08

Od: l...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

> Kruszyna
> (od soboty nie panna)
> --
> "Primum non stresere... "

Gratulacje....:) Jak najszybszych przenosin z wynajmowanej kawalerki do
czegoś swojego...:)

Lukaszka
świeża na grupie i w stanie małżeńskim (2 miesiące):)

1. Data: 2003-10-30 11:05:08

Od: "Scotty" <s...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kruszyna
> (od soboty nie panna)
> --
> "Primum non stresere... "

Kruszynko!!!!!
Wszystkie co naj Naj naj NAj!!!!!!!!! na Nowej Drodze Zycia )))
Niech Wam sie szczesci po wsze czasy!!!
Flowercia (czasem sie tylko udzielajaca tez Wroclawianka i od roku mezatka
;-)
gg 760652
b...@W...com

szef kuchni poleca
Ciasto cynamonowe
Re: co mozna mrozic, a czego nie?
dzis podajemy...watrobki z sokiem malinowym i octem balsamicznym
rybka wedzona ???