Ciasto cynamonowe

1. Data: 2003-10-28 13:03:19

Temat: Ciasto cynamonowe
Od: "Dorota" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
polecam moje ostatnie odkrycie: ciasto cynamonowe. Przepis jest bardzo
prosty, wykonanie bardzo łatwe, robi sie je szybko a efekt murowany.

Porcja na wąską blaszkę 26x12 cm - można oczywiście upiec na dluższej
blaszce z podwojnej porcji.

Składniki:

3 jajka
1/2 szklanki cukru
1 szklanka mąki
1/4 szklanki oleju
1/2 łyzki sody
1/2 łyżki cynamonu
4 łyżki powideł śliwkowych

Wszystko ubić razem w malakserze, aż na powierzchni pojawią sie małe
pęcherzyki powietrza. Na końcu dodać powidła i nadal ubijać przez chwilę.
Wylać na blaszkę wyłożoną papierem do pieczenia lub natłuszczonym
pergaminem, mozna wrzucuć kilka orzechów, delikatnie zamieszać. Piec w
temperaturze 180 stopni ok. 45 minut. Przed wyjęciem z pieca wbic
wykałaczkę, jeśli jest sucha i nie oblepia się ciastem - placek jest gotowy.

Smacznego!

Pozdrawiam serdecznie
Dorota

1. Data: 2003-11-02 06:33:02

Temat: Re: Ciasto cynamonowe
Od: DosiaJM <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zrobilam je wczoraj :o)

super szybko, latwo i smacznie.

Bede je teraz napewno czesto robic bom lasuch ogromniasty, a na punkcie
cynamonu mam ogromnego swira :o)

Buziakuje

DosiaJM i Newton
gg:13513

1. Data: 2003-11-03 07:48:19

Od: "sylvim" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"DosiaJM" <j...@g...pl> wrote in message
> Zrobilam je wczoraj :o)
>
> super szybko, latwo i smacznie.
>
> Bede je teraz napewno czesto robic bom lasuch ogromniasty, a na punkcie
> cynamonu mam ogromnego swira :o)

ja tez...
juz dwa razy!
strasznie szybko i fajnie sie robi, poza tym znika w przeciagu sekundy....
:)

mniam

Dzieki

Sylw

1. Data: 2003-11-03 08:37:30

Od: "DosiaJM" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sylvim" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> juz dwa razy!
> strasznie szybko i fajnie sie robi, poza tym znika w przeciagu sekundy....

Oooo tak - nastepnym razem zrobie wieksze :o))

Buziakuje
DosiaJM i Newton
gg: 13513

> mniam
>
> Dzieki
>
> Sylw

Re: co mozna mrozic, a czego nie?
dzis podajemy...watrobki z sokiem malinowym i octem balsamicznym
rybka wedzona ???
pizza jak w pizzerii
kurczak