mieczyki

następny post »
Data: 2005-09-07 12:20:46
Temat: mieczyki
Od: "JoShi" <s...@B...edu.pl>

Wlasnie zaczelam wykopywac mieczyki. Oczywiscie wykopalam tylko te, ktore
nie kwitly zupelnie w tym roku i te ktore przekwitly juz ze 2 tygodnie temu.

Poniewaz pierwszy raz w zyciu zajmuje sie mieczykami to mam rozterke. Wiem,
ze powinna wytworzyc sie nowa bulwa ale nie do konca wiem jak powinna
wygladac i czy to co mam u siebie wyglada prawidlowo. Mianowicie bulwy sa
durze otulone brazowymi luskami a od spudu maja cos jakby pryklejone zolte
nalesniki.
Czy to jest pozostalosc starej bulwy ?
Czy tak ma byc, czy tez moze powinnam to oderwac ?
A moze za wczesnie wykopalam ?

Ech...

Pozdrawiam
JoShi