migrena-profilaktyka

1. Data: 2003-02-03 18:58:05

Temat: migrena-profilaktyka
Od: "Goniusia" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
mam pytanie czy ktos slyszal o profilaktycznej metodzie stosowanej w
przypadku migreny. Konkretnie chodzi mi o zastrzyki w okolice szyji (podobno
wykonuje je jeden lekarz w polsce-tylko prosze nie podawac mi namiarow na
tego lekarza bo mam jego adres) ale interesuje mnie czy ktos poddal sie
takiej terapii i na ile jest skuteczna
mam migrene juz od kilku ladnych lat i bardzo mnie to juz meczy, mam migrene
z aura a przy tym nudnosci wymioty i w ogole caly dzien z banki
jezeli ktos cos moze mi poradzic to bardzo prosze ale od razu mowie ze
interesuje mnie profilaktyka bo leki dorazne mam ale tez nie sa one do konca
takie skuteczne a poza tym chcialabym sie wyzwolic z tej choroby o ile jest
to w ogole mozliwe
z gory dziekuje i pozdrawiam