Kamienie kałowe

1. Data: 2003-02-03 17:08:00

Temat: Kamienie kałowe
Od: "eurecus.com" <i...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Cześć wszystkim!
Czytam sobie książkę i dowiaduję się, że u dorosłego człowieka zgromadzone
jest w jelicie grubym od 8 do 15 kg tzw. kamieni kałowych, które stanowią
bezużyteczne zlepione i niewydalane nigdy resztki! Na dodatek stanowią one
źródło toksyn, zapaleń itd.
Czy to prawda? A jeśli, to może je trzeba jakoś usuwać, żeby człowiek był
lżejszy i zdrowszy?

--
pzdr Grzegorz

2. Data: 2003-02-03 17:24:44

Temat: Re: Kamienie kałowe
Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

"eurecus.com" <i...@e...com> wrote in

> Cześć wszystkim!
> Czytam sobie książkę i dowiaduję się, że u dorosłego człowieka
> zgromadzone jest w jelicie grubym od 8 do 15 kg tzw. kamieni kałowych,

8 kg ??

--
Rafał 'Raf256' Maj http://www.raf256.com - GG,ICQ,Email

3. Data: 2003-02-03 18:31:58

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eurecus.com" <i...@e...com> napisał w wiadomości
> Cześć wszystkim!
> Czytam sobie książkę

Książkę, tak? Pewnie jakieś "dzieło" Michała Tombaka. Czyżby: "Jak żyć długo
i zdrowo?"

4. Data: 2003-02-03 18:44:05

Od: "LN" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>od 8 do 15 kg tzw. kamieni kałowych

Coś mi się wydaje że my do naczelnych należymy - a nie do ptaków...
Oczywiście można sobie od czasu do czasu kamyczek zaaplikować - np.
więźniowie - różne rzeczy połykają żeby się do szpitala dostać
:-))))))))))))))))

pzdr o życzę lekkiego posiłku
LN

5. Data: 2003-02-03 18:54:57

Temat: Odp: Kamienie kałowe
Od: "eurecus.com" <i...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik justyp <m...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b1mcil$egf$...@n...onet.pl...

> Użytkownik "eurecus.com" <i...@e...com> napisał w wiadomości
>
> Książkę, tak? Pewnie jakieś "dzieło" Michała Tombaka. Czyżby: "Jak żyć
długo
> i zdrowo?"

Dokładnie! Ale jest tam napisane, że jest on dr. habilitowanym, wieloletnim
dyrektorem Naukowego Centrum Zdrowia i wykładowcą Rosyjskiej Akademii
Naturalnych Metod Leczenia.
No więc o co chodzi? Ile w tej książce prawdy? Czy to jakaś bujda a on jest
jakimś nawiedzonym szamanem? Może nie wszystko co ruskie jest złe. Jeśli
masz jakieś wartościowe informacje to napisz proszę, być może uchronisz mnie
lub innych od błędu...

--
pzdr Grzegorz

6. Data: 2003-02-03 19:00:16

Od: "KM" <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> źródło toksyn, zapaleń itd.
> Czy to prawda? A jeśli, to może je trzeba jakoś usuwać, żeby człowiek był

Bzdura to delikatnie powiedziane.
Ale warto przy okazji zwrócić uwagę jak niska jest wiedza Polaków na temat
biologii i fizjologii czegoś co powinni znać najlepiej, z czym mają
doczynienia najczęściej - czyli własnego organizmu. Na tej niewiedzy żerują
różnego rodzaju pseudonaukowcy, którzy zupełnie nieźle na tym wychodzą.

7. Data: 2003-02-03 20:16:46

Od: "eurecus.com" <i...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik KM <k...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b1me82$8sq$...@a...news.tpi.pl...

> [...]
żerują
> różnego rodzaju pseudonaukowcy, którzy zupełnie nieźle na tym wychodzą.

Myślałem, że to grupa o medycynie :-(
Gdybym miał dokładną wiedzę, to bym tu się nie pytał. Ale logika laika mówi
mi, że to może być jak najbardziej prawdopodobne. Oczywiście, "kamienie" to
tylko nazwa na określenie zbitych niewydalonych resztek pokarmu
pozostających być może niepotrzebnie w jelitach. Być może ich tam nie ma.
W nerkach też nie powinno być kamieni, prawda? Niestety zdarzają się bardzo
często i to duże. Niby dlaczego - przecież w nerkach jest tak na oko "tylko
żółta woda". Jakieś kamienie rozbija się laserem, inne kamienie spotyka się
w woreczku żółciowym.
Dlaczego więc akurat w jelicie grubym nie mogłoby się odłożyć parę
kamieni???
Tak sobie teoretyzuję, rzucam temat i co? Reakcja jest dziwna. Zamiast
rzeczowej odpowiedzi komentarz na temat wiedzy polaków. A może ja jestem
murzynem i w tej chwili siedzę przed szałasem w dżungli, a notebooka i
komórkę z internetem mam od polskiego misjonarza, którego wczoraj z kumplami
upiekliśmy na ognisku. I teraz się boję czy po zjedzeniu jego mózgu nie
odłoży mi się w brzuchu jakiś kamień...

--
pzdr Grzegorz

8. Data: 2003-02-03 21:40:51

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak sobie teoretyzuję, rzucam temat i co? Reakcja jest dziwna. Zamiast
> rzeczowej odpowiedzi komentarz na temat wiedzy polaków.

Normalka ;)
Nie pytaj lekarzy o to co jest w książkach Tombaka. Alergie mają ;)
Kamienie kałowe usuwa się... jak to się... hydrokolonoterapia nazywa chyba
:) płukanie okrężnicy - prościej mówiąc.

Sandra

9. Data: 2003-02-04 07:00:00

Od: "Juanito" <j...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> źródło toksyn, zapaleń itd.
> Czy to prawda? A jeśli, to może je trzeba jakoś usuwać, żeby człowiek był

Witaj,
oczywicie tak jest, nie zawsze tak drastycznie :-) Dawno, dawno temu, kiedy
Polacy byli zniewoleni przez komunę, istniała instytucja bezpłatnej opieki
zdrowotnej, a w niej sanatoria. Szczególnie duzo w Kotlinie Kłodzkiej.
Kierowane były przez starych niemieckich doktorów... Warunkiem przyjęcia
przez lekarza uzdrowiskowego do sanatorium był zabieg płukania jelit i
wizyta u stomatologa...
Poczytaj stronkę: http://colonica.w.interia.pl/ramki.htm

Juanito

10. Data: 2003-02-04 07:44:35

Od: "eurecus.com" <i...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję Offelii i Juanito-wi za konkretne odpowiedzi dające jakiś trop.
Przejrzałem sobie parę stron i wiem teraz więcej. Widocznie Tombak nie jest
aż tak strasznym znachorem :-)

--
pzdr Grzegorz

Jak opoznic lysienie ???