Kamienie kałowe

61. Data: 2003-02-07 11:11:35

Temat: Re: Kamienie kałowe
Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Ponieważ to ja wywołałem tę dyskusję, uprzejmie proszę o jej zakończenie, bo
> nie wnosi już nic nowego i staje się żenująca. O kamieniach kałowych
> dowiedziałem się już dużo, a przy okazji też o innych rzeczach.

Nie zgadzam się z Tobą. Dyskusja przypomina inne na ten i podobne tematy. Dwie
wrogo nastawione strony przerzucające się argumentami, których laik albo nie
rozumie albo nie może zweryfikować.
Interesuję się tym tematem ponieważ w normalnym trybie leczenia (czyt.
zmodernizowana słuzbia zdrowia) uzyskałem zero wyników. Po za tym preferuję
leczenie bez farmakologii.
Ja w tym miejscu (dotyczy to również innych problemów) proponuję odrzucić
wrogość i jak to nazwał jeden z dyskutantów "dogmaty" i dojść do jakiegoś
porozumienia. To może pomóc w leczeniu lub zaoszczędzić kaskę wielu osobom.

pozdrawiam dradama
pozdrawiam juanito

pzdr
Piotr Wierciak

62. Data: 2003-02-07 11:52:32

Temat: Odp: Kamienie kałowe
Od: "eurecus.com" <i...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wrogość i jak to nazwał jeden z dyskutantów "dogmaty" i dojść do jakiegoś
> porozumienia. To może pomóc w leczeniu lub zaoszczędzić kaskę wielu

Ok. tylko fajnie byłoby, gdyby ta dyskusja była merytoryczna. Mnie, jako
laika także interesuje zdrowie mojego tyłka, więc chętnie bym się dowiedział
czegoś nowego.
Ale na razie to dyskusja przybrała formy sprzeczki między chłopami i babami
oraz doświadczonymi i dyletantami. Dziwne, a może nie dziwne, że skąd inąd
inteligentni ludzie a zachowują się jak dzieci w piaskownicy...
Coraz bardziej utwierdzam się w tym, że lepiej szlifować metodę uzdrawiania
wg. Silvy.

--
pzdr profan Grzegorz

63. Data: 2003-02-07 23:14:32

Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> inteligentni ludzie a zachowują się jak dzieci w piaskownicy...
> Coraz bardziej utwierdzam się w tym, że lepiej szlifować metodę uzdrawiania

Widzisz, kilkakrotnie probowałem porozmawiać na ten temat ale ...
Juanito mnie w jakimś stopniu przekonuje ale (znowu ...).
Co nam pozostaje (znowu ...).
Gdybym miał kaskę to bym spróbował i wtedy nie byłoby niedomówień.
pzdr
Piotr Wierciak

Jak opoznic lysienie ???
Prostowanie przegrody nosowej