mineraly

1. Data: 2003-04-07 08:17:58

Temat: mineraly
Od: "Robbins" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos moglby zaproponowac, jakie mineraly kupic w aptece. Chce wzmocnic
paznokcie. Czy jest jakas roznica miedzy mineralami tanszymi i drozszymi? Na
co zwracac uwage? Pytam, bo w aptece moge uslyszec, ze drozsze sa
zdecydowanie lepsze; a jak wiadomo lobby jest podstawa takich stwierdzen.
Jezeli ktos nie chce podawac nazw na grupie, to prosze przeslac na priva.
Dziekuje i pozdrawiam
Rob

2. Data: 2003-04-07 12:44:55

Temat: Re: mineraly - paznokcie
Od: "Aleksander" <A...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktos moglby zaproponowac, jakie mineraly kupic w aptece. Chce wzmocnic
> paznokcie. Czy jest jakas roznica miedzy mineralami tanszymi i drozszymi?

Na zdrowe paznokcie ma wplyw witamina B-2, zelazo, siarka, cynk, jod,
metionina. Wedlug mnie nie dostaniesz nigdzie zestawu wlasnie takiego.
Kupowanie osobnych tez m. zd.jest nieefektywne. Najlepiej kup sobie caly
zestaw ktory to wszystko zawiera. Roznica w cenie nie musi ale moze oznaczac
roznice w jakosci.
--

Milego dnia, wieczoru, weekendu
Aleksander

Vita-Complete - witaminy z Kanady - Bez alergenów, cukru, drozdzy, glutenu,
laktozy, sztucznych barwników i kolorantów. Odpowiednie m.in. dla alergików,
diabetyków i wegetarian. Pytaj w aptekach lub zobacz www.vitacomplete.com

przepuklina a siłownia
Testy na alergie pokarmowe
tetniak mozgu