mloda

1. Data: 2006-07-30 17:33:07

Temat: mloda
Od: "mysza12" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka pisze bo mam teka mala prozbe mam 19 lat i jeszcze nigdy nie
robilam sobie makijazu nie uzywa lam ]cieni i takie tam a czasem
jak wyskoczy mi cos na twarzy to po prostu nie wiem jak to zakryc.
Nie mam pojecia jak sie do tego zabrac i prosil bym o pomoc pare
praktycznych rad od czego zaczac i czym sie kierowac przy doborze
kosmetyków. Dzieki

2. Data: 2006-07-30 18:49:13

Temat: Re: mloda
Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "mysza12" <e...@w...pl> napisal w wiadomosci
ps.com...
>Hejka pisze bo mam teka mala prozbe mam 19 lat i jeszcze nigdy nie
>robilam sobie makijazu nie uzywa lam ]cieni i takie tam a czasem

Proponuje jednak najpierw skupic sie na trudnej sztuce poprawnego wyrazania
sie w jezyku ojczystym, jest to umiejetnosc bez porównania wazniejsza.

--
JoP

3. Data: 2006-07-30 19:38:42

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"mysza12" <e...@w...pl> wrote in message
[...]

na www.wisaz.pl znajdziesz rady, byly nawet filmiki jak sie
robi makijaz. poszukaj tam.

iwon(k)a

4. Data: 2006-07-30 19:44:11

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

Pozwole sobie na poprawienie linka www.wizaz.pl

--
pozdr,
ewka

5. Data: 2006-07-30 21:23:36

Od: ".bk" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyrazania
> sie w jezyku ojczystym, jest to umiejetnosc bez porównania wazniejsza.

A ja proponuje dopracowanie zasad netykiety, na ktore sie tak tutaj zwraca
uwage ;) - takie pouczenia sie daje na priva a nie na forum publicznym.

6. Data: 2006-07-31 05:51:55

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ".bk" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> A ja proponuje dopracowanie zasad netykiety, na ktore sie tak tutaj zwraca
> uwage ;) - takie pouczenia sie daje na priva a nie na forum publicznym.

_Tutaj_ zwraca się uwagę publicznie, gdyż publiczne zwrócenie uwagi ma walor
edukacyjny dla innych sierotek zagubionych w odmętach języka polskiego. W
każdym razie _ja_ zwracam i nie zamierzam przestać.

Maturzystom Gierycha mówimy stanowcze NIE.

--
JoP

7. Data: 2006-07-31 07:26:06

Od: ".bk" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> każdym razie _ja_ zwracam i nie zamierzam przestać.
>
> Maturzystom Gierycha mówimy stanowcze NIE.

Ja tam nie zamierzam za kazdym razem sprawdzac czy nie zrobilam literowki a
sierotka nie jestem ;P

Pozdrawiam!

8. Data: 2006-07-31 07:53:10

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

bk <j...@o...pl> napisał(a):

> Ja tam nie zamierzam za kazdym razem sprawdzac czy nie zrobilam literowki a
> sierotka nie jestem ;P

Nie chodzi o literówki (każdemu się zdarza), tylko o wyjątkowe niechlujstwo,
utrudniające czytanie.

A zalecenie netykiety, żeby uwagę zwracać ma priva, miało sens w latach
Usenetu międzynarodowego, przed powstaniem hierarchii narodowych, kiedy dla
większości piszących angielski nie był językiem ojczystym. Rażące błędy w
języki ojczystym zasługują jak najbardziej na potępienie publiczne.

--
JoP

9. Data: 2006-07-31 13:17:43

Od: "mysza12" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers wrote:
> [...]
> każdym razie _ja_ zwracam i nie zamierzam przestać.
>
> Maturzystom Gierycha mówimy stanowcze NIE.

Hejka przykro mi że tak zbulwersowała cie moja wypowiedź dzięki za
zwrócenie uwagi za błędy ale tak sie składa że nie czuje sie jak
sierotka albo "maturzysta Giertycha" bo niestety nie wszyscy wyłapują
takie błędy od razu szczególnie dyslektycy tacy jak ja. A wyzywanie
kogoś na forum publicznym uważam za nietakt. To że ktos ma problemy
z ortografią nie oznacza że nie może wypowiadać sie na forum
publicznym a przecież nie zawsze ma sie czas na sprawdzenie w
słowniku tego co sie napisało.

10. Data: 2006-07-31 13:21:05

Od: "mysza12" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka dzieki za podanie adresów :) i dzięki za zwrócenie uwagi na
błędy objecuje sie poprawić:D

Manhattan na Allegro
GwK - promocja Clinique?
chwale- Dove z samopalaczem