mloda kapusta z pieczarkami na maśle

1. Data: 2002-05-14 16:54:36

Temat: mloda kapusta z pieczarkami na maśle
Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czas przygotowania: 1 godz.

Składniki:

1 główka kapusty (ok. 1,5 - 2 kg)
1 kg pieczarek
3-4 cebule
1 kostka masła roślinnego (mozna probowac mniej)
sól i pieprz
jarzynka
bulion z kostki
Przepis:
Kapustę i cebulę szatkujemy i dusimy z masłem, przyprawami i bulionem na
wolnym ogniu do miękkości. Pieczarki ścieramu na tarce o grubych oczkach lub
kroimy, podsmażamy na maśle i dodajemy do kapusty. Mieszamy i jeszcze chwilę
razem dusimy.
Nadesłał(a): Rena , dnia: 2001-02-11
Źródło / autor: moja mama

1. Data: 2002-05-14 18:27:25

Temat: Re: mloda kapusta z pieczarkami na maśle
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
lub
> kroimy, podsmażamy na maśle i dodajemy do kapusty. Mieszamy i jeszcze

czas przygotowania 45 min.

Mechcia

1. Data: 2002-05-14 19:47:36

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czas przygotowania 45 min.

dla mniej wprawnych nalezy sie kwadrans akademicki:)

1. Data: 2002-05-14 20:24:30

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

> dla mniej wprawnych nalezy sie kwadrans akademicki:)

ok:)))

Mechcia

1. Data: 2002-05-27 12:01:24

Od: ewa <p...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rena wrote:

> Czas przygotowania: 1 godz.

ostatnio slyszalam, ze takie polaczenie (mlodej kapusty z pieczarkami) swietnie
sie nadaje na nadzienie do pierogow:)
podobno wszyscy mdleja z rozkoszy;))))

ewa
--
*dziwnie dziwne - zdziwil sie baranek...*
@[] @[]

1. Data: 2002-05-27 12:37:37

Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak to?! Młodą kapustę tyle czasu gotować?
Pieczarki dość szykbo się duszą a i młoda kapusta szybciutko gotuje.
Nie zrobi się z tego papka?

Pozdrawiam,
Mich

Pizza !!!
na parze
zakupy na targu + klipsy (OT)
Quiche - można zamrozić?
Mistrzostwa w grillowaniu - czy ktos byl?