mlode ziemniaki...

1. Data: 2006-04-11 07:29:21

Temat: mlode ziemniaki...
Od: Marsjasz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wlasnie sie pojawily w moim warzywniaku...
zastanawiam sie tylko czy polskie z inspektow czy zagraniczne...
cena okolo 3 pln/kg...
w kazdym razie dzis na obiad mlode ziemniaki z koperkiem i skwareczkami
do tego jajo posadzone i kwasne mleko...
pozdrawiam
Mars

2. Data: 2006-04-11 07:41:16

Temat: Re: mlode ziemniaki...
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marsjasz" <d...@w...pl> wrote in message
> [...]
> cena okolo 3 pln/kg...
> w kazdym razie dzis na obiad mlode ziemniaki z koperkiem i skwareczkami do

Wolę poczekać (zmierz promieniowanie)...

3. Data: 2006-04-11 13:20:44

Od: "Kris" <k...@n...plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> cena okolo 3 pln/kg...
> w kazdym razie dzis na obiad mlode ziemniaki z koperkiem i skwareczkami do

Pewnie są z Maroka:)

Kris

4. Data: 2006-04-11 14:37:34

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Marsjasz" <d...@w...pl> wrote in message

Jakie tam polskie... ledwo zima ustapiła. 3 zł / kg za rzecz z ogrzewanych
tuneli w Polsce? Niewykonalne.

DJD

5. Data: 2006-04-11 15:48:30

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 Apr 2006 09:29:21 +0200, Waćpanna lub waćpan Marsjasz, w
wiadomości <news:e1flvs$aad$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

> [...]
> w kazdym razie dzis na obiad mlode ziemniaki z koperkiem i skwareczkami
> do tego jajo posadzone i kwasne mleko...

Ja jem takie od dwóch tygodni. Z Hiszpanii, z Maroka, z innych ciepłych
krajów. 2,50 za kilogram. Smakują jak ziemniaki ;D
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

6. Data: 2006-04-11 16:45:20

Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tatiana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl> napisał w wiadomości
> Ja jem takie od dwóch tygodni. Z Hiszpanii, z Maroka, z innych ciepłych
> krajów. 2,50 za kilogram. Smakują jak ziemniaki ;D

Ja też - cypryjskie, i powiem więcej: smakują jak młode ziemniaki ;)
Ania
--
******e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *******gg:1737648*******
************************* www.madej.master.pl ************************

7. Data: 2006-04-11 16:57:46

Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja jem takie od dwóch tygodni. Z Hiszpanii, z Maroka, z innych ciepłych
> krajów. 2,50 za kilogram. Smakują jak ziemniaki ;D
> --
> Pozdrawiam, Ti`Ana

Ja kupiłam dwa razy. Raz smakowały jak młode, drugim razem były dobre. Ale
jak mam wywalać 2/3 starych to wole dołożyć do tych młodych i tak taniej
wychodzi.

Anet

8. Data: 2006-04-11 17:10:49

Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anet" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> Ja kupiłam dwa razy. Raz smakowały jak młode, drugim razem były dobre. Ale
> jak mam wywalać 2/3 starych to wole dołożyć do tych młodych i tak taniej
> wychodzi.

Nawet specjalnie dokładać nie trzeba:)
2,5 kg starych ziemniaków 3.99
2 kg cypryjskich młodych 3.98

zważywszy na to ile odpadnie po obraniu tych pierwszych... :)

Ania

9. Data: 2006-04-11 17:16:08

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <443bdd1f$1@news.home.net.pl>, "@nn" <a...@p...pl> wrote:

> Użytkownik "Tatiana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl> napisał w wiadomości
>
> Ja też - cypryjskie, i powiem więcej: smakują jak młode ziemniaki ;)

Bzdura.

Władysław

10. Data: 2006-04-11 17:25:34

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 Apr 2006 19:10:49 +0200, Waćpanna lub waćpan @nn, w wiadomości
<news:443be317$1@news.home.net.pl> zawarł, co następuje:

> Nawet specjalnie dokładać nie trzeba:)
> 2,5 kg starych ziemniaków 3.99
> 2 kg cypryjskich młodych 3.98

To drogie te stare pyry u Ciebie. A młode tanie :>
U mnie stare tak po 3zł za 2kg, a młode po 2,5 za kg.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

zakwas
WSPOMNIENIE
elektryczna maszynka do mięsa - jaka?
DOKONALO SIE