kuchenka gaz. lodówka

1. Data: 2006-04-10 21:34:09

Temat: kuchenka gaz. lodówka
Od: "Michass" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

prosze o pomoc, porade...

mam malutkie mieszkanko, z malutka kuchnią,
raczej sprodycznie uzywam piekarnika (max 2x w tyg)
patrząc..nie ..patrząc wychodzi ze najlepiej by mi bylo

Postawić lodówke dokładnie koło kuchenki (obie wolno stojące :-)

i teraz pytanko
Czy tak sie da ? czy lepiej pocyrkowac troche z meblami i zrobić 20cm
przerwe(witrynka) pomiedzy ?

thx za pomoc

2. Data: 2006-04-10 21:37:55

Temat: Re: kuchenka gaz. lodówka
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le lundi 10 avril 2006 ? 23:34:09, dans
<31091$443acf53$57cfefdb$20605@news.chello.pl> vous écriviez :

> prosze o pomoc, porade...

> mam malutkie mieszkanko, z malutka kuchni?,
> raczej sprodycznie uzywam piekarnika (max 2x w tyg)
> patrz?c..nie ..patrz?c wychodzi ze najlepiej by mi bylo

> Postawiae lodówke dok?adnie ko?o kuchenki (obie wolno stoj?ce :-)

> i teraz pytanko
> Czy tak sie da ? czy lepiej pocyrkowac troche z meblami i zrobiae 20cm
> przerwe(witrynka) pomiedzy ?

> thx za pomoc

Robisz co chcesz. W koncu to ty tylko placisz za prad kiedy
piecykiem podgrzewasz lodowke.

--
Niesz

3. Data: 2006-04-10 22:00:41

Od: "eM eL" <badbatz99@CUT_THIS_OUThotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> wrote in message

> Robisz co chcesz. W koncu to ty tylko placisz za prad kiedy
> piecykiem podgrzewasz lodowke.

Poniewaz czesto przemieszkuje w tropikach (w dzien 35-38C a w nocy sie
ochladza do 25-26C a kuchnia nie jest klimatyzowana bo to dopiero bylby
wydatek...) wiec przerabiam to dosyc czesto. Nie wiem, czy kiedys zblizylas
sie do lodowki - pewne jej czesci sa dosyc
gorace, no...bo to swinstwo tak dziala, ze w srodku zimno z na zewnatrz
goraco ( reszta jest dobrze izolowana...), wiec umieszczenie lodowki blisko
kuchenki , szczegolnie gdy ta ostatnia uzywana jest sporadycznie, nie
powinno stanowic problemu. Choc pewnie zalezy to nieco od lodowki ale nawet
najgorej izolowana lodowka w polazeniu z najcieplejsza kuchenka nie bedzie
pobierala wiecej pradu niz ta sama kuchenka umieszczona za oknem.

4. Data: 2006-04-10 23:15:33

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le mardi 11 avril 2006 ? 00:00:41, dans <dAA_f.2377$wH1.1901@trnddc03> vous écriviez
:

> [...]

> wydatek...) wiec przerabiam to dosyc czesto. Nie wiem, czy kiedys zblizylas
> sie do lodowki - pewne jej czesci sa dosyc

Zdarza mi sie zblizyc i do lodowki, i do tropikow.

> [...]
> najgorej izolowana lodowka w polazeniu z najcieplejsza kuchenka nie bedzie
> pobierala wiecej pradu niz ta sama kuchenka umieszczona za oknem.

aha. No to najwyrazniej popelniam blad izolujac oddalajac lodowke od
kuchenki. W nastepnym zyciu ustawie jedna na drugiej, obiecuje
uroczyscie.

Ewcia

--
Niesz

5. Data: 2006-04-11 03:06:35

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Michass" <l...@i...pl> wrote in message
> [...]
>
> i teraz pytanko
> Czy tak sie da ? czy lepiej pocyrkowac troche z meblami i zrobić 20cm

Rozstawić maksymalnie! Choćby po to, żeby obniżyć rachunki za prund...

6. Data: 2006-04-11 08:54:54

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:31091$443acf53$57cfefdb$20605@news.chello.pl
Od: Michass <l...@i...pl>
Było:
> Postawić lodówke dokładnie koło kuchenki (obie wolno stojące :-)

A może przyklej ściankę ze styropianu pomiedzy urządzenia. Oczywiście trzeba
by go jakoś ochronić przed uszkodzeniem mechanicznym... I umożliwić
czyszczenie.
Tak sobie gdybam bo nie wiem tak z rozumu jaką temperaturę by musiał
wytrzymać - ile daje piekarnik? I ile wytrzymuje styropian.

http://www.popieramjow.pl/jow.php

7. Data: 2006-04-11 09:02:18

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sławek SWP" <s...@w...pl> wrote in message
> [...]
> Tak sobie gdybam bo nie wiem tak z rozumu jaką temperaturę by musiał
> wytrzymać - ile daje piekarnik? I ile wytrzymuje styropian.

Nie tylko moze się stopić ale i zapalić, bezpieczna byłaby cegła lub z
izolatorów wełna mineralna

Cypr - co koniecznie zjeść?
salatka na 'jajeczko'
potrawa z wołowiny dla schorowanego staruszka na swieta
wędzone kości - polmysly inne?
Jak zrobic wino? :D