moda na grypowe party

1. Data: 2009-06-30 21:32:09

Temat: moda na grypowe party
Od: STranger <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Anglii ludzie organizują imprezy na których zarażają się świńską
grypą... :> Cwaniaki chcą mieć przewagę nad innymi gdy sie wirus
wyzłośliwi... LOL

"Organizowanie przyjęć, których uczestnicy zarażają się grypą A/H1N1 od
chorego nie jest dobrym pomysłem - ostrzega serwis "BBC News/Health".

Niektórzy organizują specjalne przyjęcia, aby zarażać się wirusem grypy
A/H1N1, dopóki jest niezbyt groźny. Mają nadzieję, że gdy pojawią się
bardziej niebezpieczne szczepy wirusa, będą już uodpornieni.

Jednak dr Richard Jarvis, ekspert British Medical Association, choć
przyznaje, że takie działania mogą być skuteczne, twierdzi, że niweczą
one wysiłki podejmowane w walce z grypą. Poza tym nawet zachorowanie na
obecną, stosunkowo łagodną postać grypy może być niebezpieczne,
zwłaszcza dla dzieci.

Obecna strategia postępowania opiera się na leczeniu chorych w
szpitalach i odnajdywaniu oraz izolowaniu osób, z którymi kontaktowali
się chorzy. Aktywne zarażanie się na "grypowych party" sprawia, że całą
taktyka się załamuje i rośnie liczba zarażonych. Choć powikłania
świńskiej grypy są rzadkie, większa liczba chorych musi przynieść więcej
niebezpiecznych powikłań. Zbyt duża liczba chorych może prowadzić do
przeciążenia szpitali i lekarzy, co spowoduje częstsze popełnianie błędów.

Inni specjaliści przypominają, że proste i skuteczne sposoby
zapobiegania grypie to mycie rąk i używanie jednorazowych chusteczek
higienicznych."

źródło:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,18032,title,Organizuja-g
rypowe-party-by-moc-zarazic-sie-AH1N1,wid,11271172,w
iadomosc.html?ticaid=184d7

STranger

2. Data: 2009-07-01 11:11:12

Temat: Re: moda na grypowe party
Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

STranger wrote:

> W Anglii ludzie organizują imprezy na których zarażają się świńską
> grypą... :> Cwaniaki chcą mieć przewagę nad innymi gdy sie wirus
> wyzłośliwi... LOL

też myślałem, czy się nie zarazić :D

3. Data: 2009-07-01 20:59:43

Od: STranger <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek wilicki pisze:

> też myślałem, czy się nie zarazić :D

Daj ogłoszenie do gazety: "poznam ludzi chorych na świńską grypę w
celach wiadomych, dobrze zapłacę" :D

STranger

4. Data: 2009-07-02 00:45:54

Od: "Arek" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W Anglii ludzie organizują imprezy na których zarażają się świńską
> grypą... :> Cwaniaki chcą mieć przewagę nad innymi gdy sie wirus
> wyzłośliwi... LOL

też myślałem, czy się nie zarazić :D

Podobnie myslalem zeby moze bylo dobrze przejsc grype szczegolnie ze lece
napare miesiecy do biednych krajow gdzie nie ma dobrej medcyny a tak bylbym
bardziej odporny.

Isoptin Prolongatum 120mg vs okazyjny alkohol 1-2-3-4 piwa 0.5
zaparcie u dziecka?4 dni bez kupci
Ciecie cesarskie
[3m] ludzie dobrej woli poszukiwani
lek przeciwbólowy