moj 8 marca :( [dlugie]

101. Data: 2004-03-11 21:10:59

Temat: Re: Przyczyna prosta!
Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 11 Mar 2004 20:13:16 +0100, Karolina Matuszewska
<g...@-...implant.am.lublin.pl> wrote:
: Użytkownik Katarzyna Kulpa napisał:
:
: > : > - to nie domyslisz sie, ze ona tez by chciala dostac? :)
: > :
: > : Ja bym się nie domyśliła. Albo inaczej: przyszłoby mi do głowy kilka
: > : powodów, dla których takie właśnie zdanie padło. IMO jeśli ktoś nie mówi
: > : wprost, a od innych oczekuje jasnowidzenia - sam jest sobie winien.
: > : A jeżeli chodzi o konkretnie o Władka - to równie dobrze mogłoby chodzić
: > : albo o samego Władka (bo bardzo przystojny) albo o Jadzię (której nie lubimy
: > : i nie życzymy sobie, zeby dostawała bukiety. Szczególnie od przystojnego
: > : Władka;))
: >
: > to ja przepraszam, nie rozumiem, co w tym trudnego - zachwyca sie pieknymi
: > bukietami, znaczy, lubi piekne bukiety. znaczy, nie mialaby nic przeciwko
: > otrzymaniu takowego. informacje o Jadzi i Wladku mozna roznie interpretowac,
: > ale informacja o bukietach jest jednoznaczna :)
:
: Nie jest. Równie dobrze może znaczyć potępienie dla rozrzutności Włodka,
: który zamiast oszczędzać na czarną godzinę wydaje pieniądze na wprawdzie
: piękne, ale jednak niepotrzebne kwiaty.

??
takie kobiety nie istnieja! :)

: Można to też odczytać jako
: aluzję "Włodek zarabia lepiej od ciebie i kupuje swojej kobiecie śliczne
: kwiaty, a ty jesteś fajtłapą i cię nie stać". Albo jak pisała Małgośka
: "ten boski Włodek... ma takie błękitne oczy... i kupuje kwiaty..."

ale co mowi to zdanie na temat stosunku pani XX do _bukietow_?
(niezaleznie od oczu Wlodka) :)

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

102. Data: 2004-03-11 21:13:03

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 11 Mar 2004 17:31:28 +0000 (UTC), Grzegorz Janoszka
<G...@p...onet.pl-----USUN-TO> wrote:
: On 11 Mar 2004 13:16:49 GMT I had a dream that Katarzyna Kulpa <k...@k...net>
wrote:
: > popatrz na to z drugiej strony: czy chcialbys swojej kobiecie na kazdym
: > kroku tlumaczyc jak krowie na rowie, jaki jestes, co lubisz, czego
: > oczekujesz, i jeszcze powtarzac to codziennie, zeby nie zapomniala,
: > i czy nie balbys sie, ze ja szlag trafi od tych instrukcji obslugi.
:
: Nie muszę swojej kobiecie tego tłumaczyć, bo jest kobietą, jest
: empatyczna i w ogóle, choć oczywiście czasem trzeba naprowadzić
: na właściwy trop.
: A ma właśnie ze mną problem, bo większego minimalisty ode mnie ciężko
: znaleźć ;-)

no wlasnie o to mi chodzi - o "ja juz taki jestem, kochanie, niedoskonaly.
ty jestes empatyczna, dobra, pracowita itepe - wiec ty sie staraj, mysl,
pracuj, a ja jestem "minimalista" wiec sobie odpuszcze" ;>

kasica

103. Data: 2004-03-11 21:19:56

Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Mar 2004 21:13:03 GMT I had a dream that Katarzyna Kulpa <k...@k...net>
wrote:
> [...]
> ty jestes empatyczna, dobra, pracowita itepe - wiec ty sie staraj, mysl,
> pracuj, a ja jestem "minimalista" wiec sobie odpuszcze" ;>

Ehm, ciekawe, co feministki mają w diecie, że takie coś potem piszą... ;)

Pisząc o sobie jako minimaliście miałem na myśli moje minimalne potrzeby
w otaczanie się przedmiotami, co powoduje wielkie kłopoty w kupnie mi
jakiegokolwiek prezentu. Dlatego bardzo trudne jest powiedzenie przeze
mnie "czego chce" albo "co lubie".
A o tym właśnie był post tak ze cztery poziomy wątkowania w górę.

104. Data: 2004-03-11 21:23:21

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 11 Mar 2004 16:33:17 +0100, kolorowa <v...@a...pl> wrote:
:
: "Katarzyna Kulpa" napisała
:
[...]
: Wyżej napisałam, ze właśnie nie jest;)

tzn. mozna z niej takze wyciagnac wniosek przeciwny - ze owa pani bukietow
nie lubi i dostawac nie chce? no chyba duzy talent ujemny trzeba miec, zeby
taki wniosek wyciagnac ;)

: > : A jak jest łatwiej? Z jasną instrukcją? Czy z instrukcją, której niby
: nie
: > : ma, ale wiadomo, że jest
: >
: > kiedy wlasnie tak naprawde wcale jej nie ma, w kazdym razie nie w calosci.
: > zadne z nas nie wie o sobie wszystkiego ;)
:
: Ależ jest, jest. A ta druga strona powinna się zachować zgodnie z tą
: "nieistniejącą" instrukcją. Jeśliby jej nie było, nie byłoby całego
: zamieszania z zawiedzionymi nadziejami

zawiedzione nadzieje dotycza glownie przypadkow, gdy instrukcja zostala
przyniesiona przed oczy, przybita na scianie tudziez przymagnesowana do
lodowki, a i tak jest ignorowana ;) poza tym, wiekszosc ludzi oczekuje
pewnej dozy spontanu, a nie postepowania dokladnie wg "instrukcji" (patrz
post Hanki).

: Mnie się może coś podobać, ale to wcale nie znaczy, ze chciałabym to mieć.
: Kiedyś stanęłam w kolejce, zeby sobie popatrzeć na ekspedienta (takiego, że
: tylko schrupać). Prezent w postaci ww sprawiłby mi tylko kłopot;)
: Żeby nie było nieporozumień: jestem kobietą i mam to na piśmie;)

przypuszczam, ze zaden facet nie wpadlby na podarowanie ci ekspedienta :)
(oprocz, byc moze, samego ekspedienta...)

: > a tak w ogole, to podajac zawsze i wszedzie "jasne instrukcje" czulabym
: sie
: > jakbym wiecznie zamawiala meble u stolarza. i gdzie tu pole do popisu dla
: > drugiej osoby?
:
: Nie mam nic przeciwko. Pod warunkiem, że nie będą tą "drugą osobą":)

ech, ambicji troche ;)

kasica

105. Data: 2004-03-11 21:29:43

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

wrote:
[...]

y, znaczy, co chciales przez to napisac? bo cos malo empatyczna dzis jestem
;p

[...]

ok, teraz rozumiem, nieporozumienie. tym niemniej, podtrzymuje, co napisalam
na temat wykretow "nieempatycznych facetow" ;). BTW prezent chyba nie musi
byc materialny? ;>

kasica

106. Data: 2004-03-11 21:48:23

Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Mar 2004 21:29:43 GMT I had a dream that Katarzyna Kulpa <k...@k...net>
wrote:
> na temat wykretow "nieempatycznych facetow" ;). BTW prezent chyba nie musi
> byc materialny? ;>

Seks też ma być wirtualny? :)

107. Data: 2004-03-11 22:09:25

Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Z." <bjz@USUN_TO.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Tak sobie myślę ze chociaż ja już te 20 lat po ślubie to ciągle muszę
mówić
> mężowi na co mam ochotę w tym momencie, oczywiście mówię to w
odpowiedniej
> intonacji i odpowiednim tonem ;-)
>
> Nie przytoczę, bo NTG ;-)

Może i NTG ale jakie interesujące ;-)))

108. Data: 2004-03-12 07:11:36

Od: Karolina Matuszewska <g...@-...implant.am.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> : który zamiast oszczędzać na czarną godzinę wydaje pieniądze na wprawdzie
> : piękne, ale jednak niepotrzebne kwiaty.

Znikłaś przynajmniej mnie. =] Kwiaty może i są ładne, ale ja tam wolę
coś praktycznego, nie lubię prezentów, które mi zdychają co kilku dniach. =]

> [...]
> : "ten boski Włodek... ma takie błękitne oczy... i kupuje kwiaty..."
> ale co mowi to zdanie na temat stosunku pani XX do _bukietow_?

O stosunku do kwiatów mówi dużo. Ale nie mówi podstawowej kwestii "_Ja_
chciałabym takie kwiaty dostać!" (Na marginesie -- uwielbiam szczeniaki,
a już na widok małego husky miękną mi kolana -- gdyby na podstawie moich
pisków "Jejku, jaki cudny, omujborze, patrz, patrz!" TŻ wywnioskowałby,
że chce huskiego, to mielibyśmy duży kłopot, bo to psy trudne do
trzymania w bloku i, póki nie mam domu w dużym wybiegiem, pozostaje mi
tylko zachwycać się każdym mijanym błękitnookim. Dobrze więc, że TŻ
odczytuje moje piski jako "Fajny psiak" a nie jako "Kup mi takiego!") A
wystarczy powiedzieć: "Zobacz, Włodek kupuje Jadźce takie śliczne
bukieciki, ty też mógłbyś mi taki bukiecik kupić." Bo jeśli z Twojego
przykładu facet wywnioskuje, że kobieta ma go za fajtłapę, który zarabia
gorzej od Włodka, albo jeszcze gorzej -- że jego kobieta wzdycha do
błękitnych oczu sąsiada -- to wtedy sorry, no bonus, kwiatków nie będzie.

Pozdrawiam,
Karola

109. Data: 2004-03-12 08:00:55

Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@k...net> napisał w wiadomości
> [...]mozna z niej takze wyciagnac wniosek przeciwny - ze
> owa pani bukietow nie lubi i dostawac nie chce? [...]

Można w ogóle nie wpaść na to, że to było o bukietach, a nie o Władku :)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

110. Data: 2004-03-12 10:11:34

Od: "Basia Z." <bjz@USUN_TO.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina Matuszewska" :

> Znikłaś przynajmniej mnie. =] Kwiaty może i są ładne, ale ja tam wolę
> coś praktycznego, nie lubię prezentów, które mi zdychają co kilku dniach.
=]

Tez nie lubię dostawać kwiatów, natomiast od zawsze marzyłam żeby mąż mi
kupił piękną bieliznę, a ten się nigdy nie domyślił :-(
Natomiast parę ciuchów kupił i to rzeczywiscie odlotowych, takich w których
lubiłam chodzić.

Pozdrowienia.

Basia

Przyjaźń
mam już dosć
gdzie w Krakowie
poradnia psychologiczna?
babcia urodzila wlasnego wnuka - a co wy na to?