moj 8 marca :( [dlugie]

31. Data: 2004-03-09 13:28:40

Temat: Re: moj 8 marca :( [dlugie] - ciekawostka
Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:

> przeciez kazdy z nas obchodzi
> jakies swieta od malego, chocby urodziny czy gwiazdke.

Z tego co zaobserwowalam w Polsce generalnie celebruje sie nie urodziny
a imieniny jako dzien swojego sw. patrona. Urodziny swietuje sie raczej
w krajach o tradycjach protestanckich niz katolickich.
pzdr
agi

32. Data: 2004-03-09 13:37:50

Temat: Re: moj 8 marca :( [dlugie]
Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chetnie wlacze sie do dyskusji mimo, ze nie mam nic do powiedzenia na temat
tego, co napisal(a) Katarzyna Kulpa:

> a czego ty _oczekiwales_, dajac te prezenty? :)

Szczerze mówiąc (i chyba da się to wyczytać w moim poście) niewiele mnie
ruszyło to, że żona wolałaby tulipany a Ala cukierki. Raczej nastawiony
jestem na nieocenianie tego co się zdarzyło a bardziej obserwację.
Krótko mówiąc nie oczekiwałem zbyt wiele po tym moim geście.

A kwiatki wręczyłem bo jest mi przyjemnie, gdy robię coś co wg mnie wpłynie
na to, że innym będzie przy mnie przyjemnie. Taki troszkę bardziej
wyrafinowany egoizm.

puchaty

33. Data: 2004-03-09 13:51:22

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 09 Mar 2004 14:28:40 +0100, agi ( fghfgh ) <a...@p...onet.pl> wrote:
: Katarzyna Kulpa wrote:
:
[...]

w moim domu zawsze sie tylko urodziny swietowalo. o imieninach dowiedzialam
sie od kolezanek :)

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

34. Data: 2004-03-09 13:51:31

Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Dunia" <d...@n...o2.pl> skrev i meddelandet

> Czy Twoj TZ jest Polakiem czy Szwedem ?
> Moj TZ nie mial pojecia o istnieniu dnia kobiet zanim go wczoraj nie
> uswiadomilam :)
> W Niemczech tez nikt o czyms takim nie slyszal, ludzie szeroko tylko
> otwieraja oczy. :)
> Natomiast nie rozumiem, jak mozna o dniu kobiet zapomniec w Polsce,
> gdzue trabi sie o tym od radia po usenet ;)

Tutaj mowilo sie wczoraj w mediach o miedzynarodowym dniu kobiet, ale raczej
w kontekscie rownouprawnienia, jednakowych zarobkow, ucisnionych kobiet w
Arabii Saudyjskiej, itp. Nikt nie biega z kwiatkami i nie obchodzi sie tu
tego tak, jak w Polsce. Jest to raczej data przypominajaca o prawach kobiet
na swiecie, niz o tym, ze mamusia lub zona ma byc uczczona w domu.
Nigdy nie lubilam tego swieta i ciesze sie, ze od 12 lat nie musze udawac
radosci i dostawac zwiednietego gozdzika lub tulipana.

Ania

35. Data: 2004-03-09 13:51:50

Od: marcin <c...@m...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2004-03-09, Dunia <d...@n...o2.pl> wrote:

> Natomiast nie rozumiem, jak mozna o dniu kobiet zapomniec w Polsce,
> gdzue trabi sie o tym od radia po usenet ;)
>
> Dunia

radio trzeba miec,
a skonfigurowac czytnik to... no i
jeszcze trzeba wiedziec, ze jest takie cos jak usenet :)
--
marcin

zly, glupi i brzydki

36. Data: 2004-03-09 13:52:36

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:

> w moim domu zawsze sie tylko urodziny swietowalo.

To samo- dlatego tylko "zaobserwowalam" :)))))
pzdr
agi

37. Data: 2004-03-09 13:55:14

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

marcin wrote:

> marcin
>
> zly, glupi i brzydki

Samobiczowanie? ;)
pzdr
agi

38. Data: 2004-03-09 13:56:43

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 9 Mar 2004 14:37:50 +0100, puchaty <p...@b...pl> wrote:
[...]

a ja wyczytalam w twoim poscie zawod z tego powodu, ze zona i starsza corka
zareagowaly tak, nie inaczej, a zadowolenie z reakcji mlodszej (szczera,
naturalna reakcja czy jak to tam okresliles).

: A kwiatki wręczyłem bo jest mi przyjemnie, gdy robię coś co wg mnie wpłynie
: na to, że innym będzie przy mnie przyjemnie. Taki troszkę bardziej
: wyrafinowany egoizm.

ja mam podobnie i wielu ludzi zapewne tez. i dziwie sie tym, ktorzy
prezentow dawac nie lubia. przeciez to znakomicie podnosi wlasna samoocene
:) to raz, a dwa - zwyczajnie lubie te wszystkie obmyslania, szukania,
kupowania i na koncu nagrode w postaci czyjegos pisku radosci :)

kasica

39. Data: 2004-03-09 13:59:45

Od: marcin <c...@m...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2004-03-09, agi ( fghfgh ) <a...@p...onet.pl> wrote:

> Samobiczowanie? ;)
> pzdr
> agi

szczerosc i zamilowanie do prawdy :)

--
marcin

zly, glupi i brzydki

40. Data: 2004-03-09 14:06:58

Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina Matuszewska" <g...@-...implant.am.lublin.pl>
napisał w wiadomości
03.jasien.net...
> [...] Wychodzę z założenia, że faceci są prości (bez urazy,
> Panowie).

A ja nie lubię takich generalizacji. I nie podoba mi się, że kobiety same
dostarczają facetom łatwej wymówki. Jasne, istnieją egzemplarze biologicznie
niezdolne do pamiętania o urodzinach własnej matki, wśród kobiet też. Ale
skoro ja mogę się powstrzymać od "typowo kobiecego" histeryzowania nad
brakiem kwiatka, to jeden z drugim może się poświęcić i tego kwiatka kupić.
Tym bardziej, że WWWman ;) doskonale zdawał sobie sprawę z oczekiwań WWWoman
i IMHO to było świadome postąpienie przeciw.

> Że nie ma co się doszukiwać jakiegoś drugiego dna -- nie kupił
> kwiatka, więc: nie kocha, ma w zadzie, ma kochankę, nie dba o mnie,
> zapił z kolegami, przegrał majątek na wyścigach konnych*

O jeny, może bez histerii? Nie kupił kwiatka, chociaż wiedział, że bym
chciała, więc świadomie zrezygnował ze sprawienia mi przyjemności - "tylko"
tyle.

> [...]nie sądził, że to takie ważne.

Guzik prawda. Oni zawsze "nie sądzą" :)

> nie znam ani jednego, który by w nich ochoczo i z własnej woli
> uczestniczył.

A ja znam. Pewnie, że nie na zasadzie "ojej, dzień kobiet, co za cudowne,
zachwycające i niezmiernie ważne święto"[1], ale na lody kobietę z własnej,
nieprzymuszonej, niewyproszonej woli zabrał. Znaczy da się.

[1]Dla mnie ta cała "presja" dniokobietowa jest w ogóle ciężka do pojęcia.
Dla mnie to jest właśnie dzień jednego tulipanka, porannej kawy do łóżka
albo lodów w cukierni po drodze, a nie jakichś niesamowitych celebracji z
szampanem i truskawkami (w środku zimy). I zupełnie nie rozumiem, dlaczego
niektórym facetom się wydaje, że wymaga się od nich nie wiadomo czego - może
stąd cały problem?

Pozdrawiam
Hanka, która w dalszym ciągu nie kuma, co jest takiego potwornie trudnego w
kupieniu kwiatka
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

Przyjaźń
mam już dosć
gdzie w Krakowie
poradnia psychologiczna?
babcia urodzila wlasnego wnuka - a co wy na to?